.

Beantwoord

sms van ING komt niet aan in buitenland?

  • 17 October 2014
  • 4 reacties
  • 917 Bekeken

Badge
Goedemorgen, 
Ik ben in het buitenland en moet een sms ontvangen van ING voor een overschrijving en het sms komt maar niet binnen terwijl ik in mijn instellingen heb staan dat ik verbinding/diensten in buitenland  kan gebruiken.

Tis urgent.! Please help
icon

Beste antwoord door Scotsman 17 October 2014, 13:56

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als de SMS met de TAN code niet binnenkomt (een probleem dat ik vroeger regelmatig had) geef dan aan op de ING webpagina dat de ING computer je moet bellen omdat je geen SMS hebt gekregen. Dat werkt in mijn ervaring altijd (wel even de bel 1 of 2 keer over laten gaan als ze bellen, en ook iets zeggen om de ING computer te laten weten dat je er bent).
Badge +8
Hoi pombootje,

Ik heb je topic verplaatst naar het forum Buitenland, dan kunnen andere mensen met dezelfde vraag het antwoord sneller vinden 🙂

We horen het inderdaad vaker dat TANcode sms'jes van de ING niet aankomen als je in het buitenland bent. Wie weet heeft dat met security te maken? Ik hoop dat de oplossing van Scotsman er 1 is waar je iets mee kunt. Er schijnt ook een app te zijn, waarvoor je ook geen TANcode nodig hebt.
Wie weet hebben ze bij ING zelf nog andere alternatieven.
Je kunt verder wel bellen en sms'en daar?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 7
Badge +9
Met de ING app kan je inderdaad allerlei handelingen zoals overschrijvingen verrichten zonder dat een TAN code vereist is. Werkt perfect in binnen- en buitenland. Aanbevolen!
Reputatie 4
Badge +10
Scotsman inderdaad superhandig 😃

Reageer