.

Beantwoord

SMS-en en bellen in buitenland, waarom krijg ik geen verbinding met een netwerk?

  • 2 August 2014
  • 2 reacties
  • 370 Bekeken

Er is al eerder een vraag verschenen over sms-en bellen in buitenland en dan met name Spanje.
Ook is zit op het moment in Spanje en kan niet sms-en/bellen of gesmst/gebeld worden. De service heb ik aangezet via mijn symio en ook het nummer van de sms-service klopt.
Dit alles geeft geen verschil.
icon

Beste antwoord door Kim 4 August 2014, 14:45

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Wat soms helpt is met de hand een andere Spaanse provider kiezen. Verder zijn er voor elk land andere APN instellingen, misschien dat een ander forum lid die in Spanje is geweest kan adviseren welke APN het beste werkt (of zoek zelf op dit forum, het is mogelijk dat het antwoord al eens eerder is gegeven).
Badge +6
Er is al eerder een vraag verschenen over sms-en bellen in buitenland en dan met name Spanje.
Ook is zit op het moment in Spanje en kan niet sms-en/bellen of gesmst/gebeld worden. De service heb ik aangezet via mijn symio en ook het nummer van de sms-service klopt.
Dit alles geeft geen verschil.


Hoi Esther1970, welkom op het forum van Simyo!

Wat vervelend dat je niet bereikbaar bent in het buitenland :(

Ik zie dat je vanochtend de optie "Bellen in en naar het buitenland" weer hebt aangezet op Mijn Simyo, nadat je 'm op 1-8 had uitgezet.

Daarnaast sluit ik me aan bij de tip van Scotsman om even handmatig een netwerk te kiezen als je nog niet meteen verbinding verbinding krijgt met een mobiel netwerk.

Ik hoor graag van je of je nu wel bereikbaar bent! 🙂

Reageer