.

Beantwoord

Kan ik Simyo bellen vanuit het buitenland?

  • 26 April 2016
  • 3 reacties
  • 215 Bekeken

Hoe kan ik Simyo vanuit Frankrijk?
icon

Beste antwoord door Anonymous 26 April 2016, 23:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Vanessaatje,

Welkom op het Simyo forum.

Je vraag is niet helemaal duidelijk voor mij. Ik denk dat je vanuit Frankrijk naar Nederland of een ander land wilt bellen.
Ten eerste moet bellen/gebeld worden in het buitenland aanstaan in 'Mijn Simyo', ook moet 'roaming' in jouw toestel aanstaan. Eventueel moet je in Frankrijk ook je toestel laten zoeken naar een netwerk waarop je jouw toestel kunt registreren. Als aan deze voorwaarden is voldaan moet je kunnen bellen naar andere landen, vergeet niet het landnummer vóór het telefoonnummer te gebruiken! Een nummer met kengetal 020 in Nederland wordt vanuit Frankrijk +3120 gevolgd door de rest van de cijfers.

Als dit niet het antwoord op je vraag is hoor ik het graag.
Ik heb de indruk dat @Vanessaatje vanuit Frankrijk naar Simyo wil bellen. :)
Het servicenummer vindt je in de beschrijving.

Suuk 6
https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/internet-in-het-buitenland-184

*Let op: Wil je vanuit het buitenland onze klantenservice bellen, dan kan dat via +31202003007 of 0031202003007. Het tarief voor bellen vanuit het buitenland is afhankelijk van de zone waarin je bent.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Vanessaatje,

Welkom op het Simyo Forum.

Helaas is je vraag niet helemaal duidelijk en kunnen zowel onze forum experts als ik je niet gelijk voorzien van een goed antwoord. Mijn vermoeden is hetzelfde als die van Friesian. Om die reden heb ik zijn antwoord nu gemarkeerd. Mocht je toch iets anders willen weten, geef dan even een seintje. We helpen je graag.

@Fransown & Friesian, bedankt voor jullie input.

Groetjes,
Angela

Reageer