Skip to main content

.

Hallo,



Ik ga volgende week op uitwisseling in Duitsland. Vandaag zijn we naar Kleef gereden om te testen of mijn mobiele telefoon (samsung galaxy ace 2) het doet, want de afgelopen vakantie deed hij het niet in Frankrijk.



We hebben bij "mijn simyo" de instellingen op "aan"gezet voor bellen en internet. op de telefoon staat roaming aan.



we konden wel bellen naar deze telefoon, dat werkte dus. Maar bellen dus niet, oproepen werden geblokkeerd (met Duitse en Engelse uitleg).



wat gaat er fout?



Moet de IT afdelingnog iets verzetten, zoals bij andere mensen op dit forum? We hebben 20 sept voor de zekerheid naar Simyo gebeld, maar de klantenservice zei dat alles goed zou staan?



Vroeger was dit een prepaid simkaartje, nu een abonnement van 100 minuten per maand.



Eigenlijk willen we niet nog een keer 100 km rijden om het uit te testen, dus wie kan ons helpen? 
Hallo,



Ik ga volgende week op uitwisseling in Duitsland. Vandaag zijn we naar Kleef gereden om te testen of mijn mobiele telefoon (samsung galaxy ace 2) het doet, want de afgelopen vakantie deed hij het niet in Frankrijk.



We hebben bij "mijn simyo" de instellingen op "aan"gezet voor bellen en internet. op de telefoon staat roaming aan.



we konden wel bellen naar deze telefoon, dat werkte dus. Maar bellen dus niet, oproepen werden geblokkeerd (met Duitse en Engelse uitleg).



wat gaat er fout?



Moet de IT afdelingnog iets verzetten, zoals bij andere mensen op dit forum? We hebben 20 sept voor de zekerheid naar Simyo gebeld, maar de klantenservice zei dat alles goed zou staan?



Vroeger was dit een prepaid simkaartje, nu een abonnement van 100 minuten per maand.



Eigenlijk willen we niet nog een keer 100 km rijden om het uit te testen, dus wie kan ons helpen?




Hoi elianne boerboom,



Ik zag dezelfde vraag voorbij komen in dit topic. Ik heb daar gisteren inmiddels een reactie geplaatst. Kan je daar even laten weten of het nu werkt?



Groetjes,



Alex

Reageer