Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.


Je kunt altijd nummerbehoud aanvragen. Nummerbehoud zelf is gratis. Als je je abonnement al opzegt voordat je contract is afgelopen, dan kan de provider een afkoopsom in rekening brengen voor de resterende maanden. Vanaf 120 dagen voor het einde van het contract zorgen we er automatisch voor dat we het nummerbehoud aan het einde van het contract en je opzegtermijn aanvragen.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actie is geldig van 1 april tot en met 31 mei 2021.

  • Als je tijdens de actieperiode (van 1 april tot en met 31 mei) kiest voor een internetbundel van 6 of 10 GB, krijg je gratis extra gigabytes (2 GB bij 6 GB en 5 GB bij 10 GB), tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • Als je tijdens de actieperiode een nieuwe bestelling plaatst, betaal je geen aansluitkosten.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Beantwoord

Prepaid internet in EU. Hoe zit dat en wat wilt de klant?

  • 2 februari 2017
  • 51 reacties
  • 1532 Bekeken

Beste lui.

Wordt het stilaan niet hoogtij?:)
Nog steeds onmogelijk om via prepaid in de EU (buitenland) data te kunnen gebruiken via prepaid.

Internet in EU via bundel (eerst) kunnen gebruiken...(?)net als bij sim only.

Kom op simpelweg een knop omzetten net als bij sim only op Mijn Simyo moet toch kunnen? En zeg nu niet, technisch onmogelijk...
Dat kan ik en wil ik niet geloven.

Gelieve ook reactie door klanten in poll ! 🙂
icon

Beste antwoord door Caspar 2 februari 2017, 17:21

Hoi Friesian,



Leuk dat je een mooie poll aan hebt gemaakt. Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd wat er uit komt rollen.



Prepaid internet is ook na 15 juni nog niet mogelijk bij Simyo. Ik vind het wel een heel goed idee en ik zal het zeker op de Wall of Change hangen. Ik weet niet zeker of het technisch mogelijk is of niet, maar daar kom ik dan snel genoeg achter! Ik hou jullie op de hoogte.



Groetjes,

Caspar



Edit 2-11-2018:

We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Bekijk originele reactie

Ik wil voor Prepaid ook de optie in mijn simyo, internet in het buitenland.


51 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Heey Friesian,

ik ben het hier ook heel erg mee eens en 15 cent per MB, hetzelfde tarief als inNL zou zelfs heel haalbaar zijn met prepaid aangezien het bij abonnementen buiten NL 6 cent is.

Hopelijk zien ze het uiteindeiljk in en komen er veel stemmen, ik heb alvast gestemd!

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Leuk dat je een mooie poll aan hebt gemaakt. Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd wat er uit komt rollen.

Prepaid internet is ook na 15 juni nog niet mogelijk bij Simyo. Ik vind het wel een heel goed idee en ik zal het zeker op de Wall of Change hangen. Ik weet niet zeker of het technisch mogelijk is of niet, maar daar kom ik dan snel genoeg achter! Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
Caspar

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Hoi Friesian,

Leuk dat je een mooie poll aan hebt gemaakt. Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd wat er uit komt rollen.

Prepaid internet is ook na 15 juni nog niet mogelijk bij Simyo. Ik vind het wel een heel goed idee en ik zal het zeker op de Wall of Change hangen. Ik weet niet zeker of het technisch mogelijk is of niet,

Hier was ik al duidelijk over:)
En zeg nu niet, technisch onmogelijk...

******

maar daar kom ik dan snel genoeg achter!

Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
Caspar


Ik houd je (niet alleen jou) aan je woord ! Dat weet je wel hè? 🆒
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Ik snap heel goed dat je dit niet wilt horen, maar op dit moment is het toch écht zo. Hopen dat hier gauw verandering in komt, haha!



Groetjes,
Asma
Hoi Asma, ff terug op de bureaufiets... ;)

Hoi Friesian,

Leuk dat je een mooie poll aan hebt gemaakt. Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd wat er uit komt rollen.

Prepaid internet is ook na 15 juni NOG niet mogelijk bij Simyo. Ik vind het wel een heel goed idee en ik zal het zeker op de Wall of Change hangen. Ik weet niet zeker of het technisch mogelijk is of niet, maar daar kom ik dan snel genoeg achter! Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
Caspar

Het is na 15 juni NOG niet mogelijk, Asma. Op dit moment is het NOG niet 15 juni.

Haha!

Niets is onmogelijk.......behalve mij van het onmogelijke overtuigen qua technisch haalbaar.
Jullie kunnen zelfs een simkaart resetten.

Prepaid intenet in EU (buitenland)........technisch gezien, niet mogelijk?
Kom op beste lui, laat me niet lachen! 🙂
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Friesian,

Technisch onmogelijk is het natuurlijk niet, omdat tegenwoordig wel heel veel mogelijk is. Het is alleen niet zo simpel als dat je denkt.

De technische diensten van Prepaid zitten anders in elkaar dan die van Sim Only. Dit is de reden dat iets op dit moment technisch niet mogelijk kan zijn bij Prepaid, en wel mogelijk kan zijn bij een Sim Only. In dit geval is dat dus internet in het buitenland.

Uiteraard willen we het beste voor onze klanten, en zijn we bezig om te kijken hoe we dit mogelijk kunnen maken. Mooi dat er vraag naar is en dat je het op deze manier aan ons laat weten, maar op korte termijn zijn er geen plannen voor.

Groetjes,
Caspar
Reputatie 5
Badge +6
Hey Casper,

ik moet het toch met Friesian eens zijn.
Kom op simpelweg een knop omzetten net als bij sim only op Mijn Simyo moet toch kunnen? En zeg nu niet, technisch onmogelijk...
Dat kan ik en wil ik niet geloven.


Ik weet dat het inderdaad wat inspanning vraagt maar enorm veel kan het niet zijn.

Groet Paul.
Een paar feiten.
KPN netwerk. ...


Hema, Yes you can, Kruidvat, yes you can. Geen dochterbedrijven van kpn prepaid internet eu is mogelijk.
Telfort, yes you can. Wel een dochterbedrijf van kpn, geen probleem eu internet, prepaid.
Simyo prepaid, dochterbedrijf, nee NIET mogelijk.

Simyo, simkaart, netwerk kpn en geen prepaid internet buitenland.....kom nou ....! En dat voor een volle dochter !

De zweep erover en gewoon doen. 😉 No, is out off the question. 🆒
Reputatie 5
Badge +9
Hoi PaulH en Friesian,

Zoals eerder aangegeven is het dus niet zo makkelijk als gedacht wordt. Het is nu, mede dankzij jullie, bekend dat hier toch vraag naar is. Laten we hopen dat hier binnenkort verandering in komt.

Groetjes,
Caspar
Badge
Ik begrijp de comments van de mods niet zo goed, volgens mij zijn jullie gewoon verplicht (vanaf juni) om het prepaid tegoed te openen voor gebruik binnen Europa. Zie: http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-17-885_en.htm en dan met name de sectie over prepaid:

For pre- paid metered contracts: when a customer goes abroad, she/he can roam like at home up the amount of credit remaining on the pre-paid card. For data, the customer can use at least the volume that can be purchased by the remaining credit on the pre-paid card at the wholesale roaming data price cap.

In the Czech Republic, Zoran has a €20 pay and go (pre-paid) card for data, calls and texts. By the time he goes on holiday, Zoran has €13 (€10.74 excluding VAT[4]) credit remaining on his card. While being abroad, Zoran can enjoy a volume of data equivalent to the value of his credit. This means he gets the equivalent of €13 worth at the wholesale roaming data price cap. Based on the caps agreed by the European Parliament and Member States, this would give Zoran almost 1.4 GB of data roaming in as of 15 June 2017 and 1.8 GB of data roaming as of 1 January 2018.
Dit topic gaat over mobiel internet in het EU buitenland voor prepaid klanten. Dit wordt momenteel niet aangeboden binnen het prepaid product van Simyo. De EU kan een provider niet een cap opleggen voor iets dat een provider helemaal niet aanbiedt (dataroaming in dit geval). Ook kan de EU Simyo niet verplichten om vanaf juni EU dataroaming mogelijk te maken voor prepaid. Die beslissing kan alleen Simyo nemen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Aumelle,

Ik snap je punt, hoor 🙂 Maar het is zoals Scotsman zegt: de EU probeert het dataverbruik in het buitenland (dus ook met Prepaid) te reguleren. Dat is prima, want met abonnementen gaat dat dus ook gewoon in. Maar het betreft nu een dienst die niet aangeboden wordt. Iets dat niet bestaat kan niet gereguleerd worden.

Dat wilt niet zeggen dat het nóóit zal bestaan, want het zou kunnen dat er in de toekomst iets in verandert. Voor nu, echter, is dit de situatie.

Ik hoop dat het hiermee helder is 🙂 Anders beantwoord ik je vragen graag.

@ Scotsman, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge +5
Hoi Friesian,

Leuk dat je een mooie poll aan hebt gemaakt. Ziet er goed uit! Ik ben benieuwd wat er uit komt rollen.

Prepaid internet is ook na 15 juni nog niet mogelijk bij Simyo. Ik vind het wel een heel goed idee en ik zal het zeker op de Wall of Change hangen. Ik weet niet zeker of het technisch mogelijk is of niet, maar daar kom ik dan snel genoeg achter! Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
Caspar


Hey casper,

wel raar trouwens? want bij kpn jullie moederbedrijf kan ik bijvoorbeeld wel een prepaid kaart aanvragen en die is zelfs nu geldig een de hele EU.

Zie link: https://www.kpn.com/prepaid/buitenland.htm
Reputatie 5
Badge +9
Hoi simnlru,

Ik snap dat je het raar vindt, maar ondanks dat KPN ons moederbedrijf is, zijn we wel een heel ander bedrijf. We bieden ook andere diensten aan. Het is daarom ook logisch als KPN wel diensten aanbiedt die Simyo niet aanbiedt. Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Caspar
Goed initiatief! Ik stem ook voor mobiel internet in de EU voor prepaid klanten. Vooral na 15 juni!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Fou,

Bedankt voor je bijdrage! Goed dat jij ook je stem laat horen. Ik heb gelijk nog een post-it op onze Wall of Change gehangen. Bedankt voor je bericht.

Groetjes,
Angela
Hoi Angela,

zijn we intussen al verder dan briefje ophangen op de Wall of Change? Als internet in het buitenhland met prepaid bij een super-basis-aanbieder als *bliep mogelijk is, moet het toch bij een Consumentenbond-gelauwerde club als Simyo een fluitje van een cent zijn?

Groetjes, Chris
Reputatie 5
Badge +9
Hoi CSimyo,

Het briefje hebben we uiteraard opgehangen en de suggestie of wens is dan ook bij de desbetreffende persoon terecht gekomen. Je wensen worden dus gehoord! Toch is er helaas nog niks bekend over het internet in het buitenland voor Prepaid klanten. Zodra dit het geval is, laten we dit uiteraard weten!

Groetjes,
Caspar
Je kunt de wand vol hangen met briefjes of de briefjes vol hangen met wand 😛, maar deze bewuste keuze is en blijft dom van Simyo.

Het woordje nog is niet nodig. Gewoon zorgen dat het wel kan wat andere aanbieders kunnen kan Simyo ook, kwestie van willen.
Internet in het buitenland met prepaid zal er nooit komen, is mijn inschatting. De reden is niet technisch maar bedrijfseconomisch. Voor prepaid is het van belang dat het datagebruik zo veel mogelijk in real-time wordt geregistreerd, want je wilt niet dat een klant in het buitenland nog een tijdlang een grote hoeveelheid dure data erdoor blijft jagen ook als is zijn prepaid tegoed op. Dat zou een groot financieel risico opleveren voor Simyo want je weet maar nooit of de prepaid klant ooit het zwaar negatieve saldo weer gaat aanvullen. Het bijhouden van het gebruik binnen NL in real-time is al lastig genoeg, en wil je dit ook in het buitenland willen doen dan zal Simyo bij de buitenlandse roaming-partners moeten aankloppen om dit mogelijk te maken. Zij kunnen dit best doen (kijk naar andere prepaid aanbieders) maar dat zal niet gratis zijn.

Vanwege de extra kosten heeft Simyo er vermoedelijk bewust voor gekozen om internet in het buitenland met prepaid, wat duidelijk een low-cost product is, niet te implementeren hoewel dit technisch gesproken best zou kunnen. Mensen die willen kunnen internetten in het buitenland zullen een sim-only abonnement moeten nemen, of overstappen naar een andere provider.

Ze zeggen wel eens dat papier geduldig is, maar Simyo's Wall of Change is nog geduldiger.
Internet in het buitenland met prepaid zal er nooit komen, is mijn inschatting. De reden is niet technisch maar bedrijfseconomisch. Voor prepaid is het van belang dat het datagebruik zo veel mogelijk in real-time wordt geregistreerd,

Ze zeggen wel eens dat papier geduldig is, maar Simyo's Wall of Change is nog geduldiger.


Mee eens maar zeg(/zorg) dan wel meteen dat registratie real time gebeurd, wat bij sim only kan met 80 en 100% sms moet toch ook mogelijk zijn bij prepaid in Nederland en buitenland. Alleen al de vertraging welke ook gebeurt in Nederland voordat bijvoorbeeld KPN om de gegevens door te geven aan het DOCHTERBEDRIJF is voor mij niet uit te leggen en onverdedigbaar. Dit kan structureel beter.

**edit

Dat er een verandering in het denken, in het systeem, in het systeem van denken nodig is lijkt me meer dan logisch. Bewijs wordt geleverd door onderstaande. Het zou voordeel, lees winst, lees klanten opleveren.

https://tweakers.net/nieuws/82842/dataverbruik-t-mobile-klanten-in-buitenland-fors-toegenomen.html
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian en Scotsman,

Bedankt voor het meedenken!

Ik snap heel goed dat jullie je afvragen waarom wij internet in het buitenland nog niet aanbieden voor Prepaid en of hier verandering in komt.

Zoals jullie weten wordt deze vraag vaker gesteld en zijn wij ermee bezig. Zodra hier verandering in komt, dan zorg ik ervoor dat jullie dit zo snel mogelijk te horen krijgen! :$

Groetjes,
Asma
Badge
Ik heb het vermoeden dat ze ons allemaal veel liever aan een sim only abo hebben. Maar daarvoor is mijn verbruik op alle gebieden veel te laag. Ik ben nu mijn tegoed aan het opmaken en ga overstappen naar een andere provider waarbij het wel mogelijk is om te internet in het buitenland te hebben op je prepaid. Blijft voor mij nog even goed uitrekenen of ik dan een bundel nodig heb of vanuit mijn tegoed het net op ga, die kosten liggen nl heel dicht bij elkaar. Kleinverbruiker ipv grootverbruiker.

Jammer Simyo, na jaren een zeer tevreden klant te zijn blijven jullie nu helaas achter.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Moos68,

Jammer om te horen dat je gaat overstappen. :(

Wij willen je zeker niet laten overstappen naar Sim Only. Alleen is het technisch nog niet mogelijk om te internetten in het buitenland met Prepaid. Hopelijk zal hier gauw verandering in komen.

Groetjes,
Asma
Badge
Hoi Moos68,


Alleen is het technisch nog niet mogelijk om te internetten in het buitenland met Prepaid. Hopelijk zal hier gauw verandering in komen.

Groetjes,
Asma


Kijk en met dat verhaal heb ik dus moeite. Het is technisch nog niet mogelijk..als andere providers het wel kunnen waarom zou Simyo het dan niet kunnen? Ik bedoel maar: Kruidvat mobiel, ook gebruik makend van het kpn netwerk net als simyo heeft er kennelijk geen probleem mee om het aan te bieden. Ik maak bewust nu het vergelijk met een aanbieder die voor de nederlandse klant is, want bijv T-Mobile die het wel aanbiedt is een internationale speler op de markt. Echt super jammer dit want ik ben al jaren een zeer tevreden klant.

Reageer