.

Beantwoord

Optie bellen in en naar het buitenland

  • 12 August 2012
  • 9 reacties
  • 884 Bekeken

Hoi,

Vooraf: ik zit nu in het buitenland.

Wanneer ik bij selfservice of mijnsimyo klik op de link "bellen in en naar het buitenland' krijg ik het pop-up venstertje te zien dat hoort bij de optie "Voice Mail". Ook bij de optie "Bellen informatie nummers" krijg ik de pop-up van Voice Mail te zien.
Ik kan op die manier bellen in het buitenland niet aanzetten.

Ik wil graag zsm de optie "Bellen in en naar het buitenland" aangezet hebben.

Alvast bedankt voor de moeite,

Willem
icon

Beste antwoord door Natascha 13 August 2012, 10:38

Bekijk originele reactie

9 reacties

Badge +6
Beste Willem52,

Welkom op het forum!
Ik heb de optie bellen in en naar het buitenland voor je aangezet. Je dient je toestel uit/aan te zetten om de wijziging door te voeren op het netwerk. Mocht je toestel niet automatisch het juiste netwerk vinden dan dien je dit handmatig te zoeken.
Beste Willem52,

Welkom op het forum!
Ik heb de optie bellen in en naar het buitenland voor je aangezet. Je dient je toestel uit/aan te zetten om de wijziging door te voeren op het netwerk. Mocht je toestel niet automatisch het juiste netwerk vinden dan dien je dit handmatig te zoeken.


Perfect - bedankt!
Badge +6
Beste Willem52,

Geen dank!
Beste Willem52,

Geen dank!

Goedenavond,

Iets vreemds: ik blijk een ander nummer in mijn toestel te hebben zitten.
Kunt u nagaan of dat nummer van mij is?
Het gaat om 06 20801xxx.

Alvast bedankt,

Willem
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Willem52,

Waar zie je dit nummer precies staan? Het telefoonnummer behoort toe tot een andere simkaart welke inderdaad aangesloten is op uw gegevens. Het gaat hierbij om een prepaid aansluiting. Het nummer waarmee u ingelogd bent op het forum is een Lowcall aansluiting. Deze aansluiting is inmiddels komen te vervallen.

Groetjes,

Alex
Hallo Alex,

Dat 06-2080 nummer zit in/op onze reserve GSM die mijn zoon mee had naar Spanje.
Maar - ik was in de veronderstelling dat op die simkaart dit 06-1361 nummer zat - maar dit nummer was dus al lang vervallen.

Vandaar dat hij mijn sms-jes maar niet ontving.
Vandaar dat ik buitenland-bellen niet via self-service aan kon zetten.
Vandaar dat ook - nadat buitenlandbellen (zie eerdere berichten in deze thread) via dit forum alsnog aangezet was hij nog steeds niet kon bellen.
Vandaar dat ik nu makkelijk zelf buitenladbellen aan heb kunnen zetten!

Tja - dat verklaart een hoop......

In ieder geval bedankt maar weer voor de snelle reacties!

Mvg

Willem52
Reputatie 5
Badge +10
Hoi willem52,

Dat verklaart een hoop inderdaad :)

Groetjes,

Alex
In een van de voorgaande berichten heb ik mijn achternaam gezet - wil je die 4 letters wissen? (ik kan de tekst niet meer aanpassen)

Alvast bedankt!

Groeten, Willem52
Reputatie 5
Badge +10
Natuurlijk. Ik heb het voor je aangepast.

Groetjes,

Alex

Reageer