.

Beantwoord

Niet kunnen bellen vanuit het buitenland

  • 31 July 2013
  • 9 reacties
  • 487 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik zit nu in Hongarije en mijn nummer zou vandaag omgezet moeten worden. Dat is nog niet gebeurt. Maar ik ben ook al mijn contacten kwijt behalve de laatste 2 die ik erin heb gezet. En ik kan niet bellen (alleen noodoproepen). Dus kan dit gefixt worden? Krijg ik mijn contacten nog terug!? Mijn nummer is: 06xxxxxxxx

mvg, Niels
icon

Beste antwoord door Natascha 2 August 2013, 14:02

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Niels, ik denk dat je even moet wachten tot er morgen een moderator aanwezig is.
Heb je al geprobeerd om je telefoon uit en weer aan te zetten?
Simkaart er even uit en weer erin?
Reputatie 3
Badge +9
Telefoonnummers staan of in de telefoon of op je simkaart. Zo te lezen staan ze nog op je oude simkaart.
Je oude simkaart erin nummers kopieren naar de telefoon en evt weer terug naar je simkaart.
Badge
Hah, m'n oude simkaart ligt in Nederland. Ik had die nieuwe simkaart er al in zitten en toen stonden alle nummers er nog in die waren op de dag van het omzetten ineens weg.
Simkaart in en eruit halen helpt niet. Ook is er geen geld van m'n rekening gehaald.. alleen tijdens de bestelling dus die 0,01 euro. Vaag allemaal. Ik ben een beetje mobiel gestrand hier. Bedankt voor de reacties
Reputatie 3
Badge +9
Dat omzetten heeft niets met je contacten te maken. Nummers staan niet in verbinding met een telefoonnummer.
Als ze op je simkaart stonden bij het plaatsen, dan staan ze er nog op.
Welke type telefoon en OS heb je. Het kan zijn dat je de weergave van contacten alleen op telefoon hebt staan.
Dit is met Android mogelijk. Dan kijkt je telefoon of alleen naar de simkaart of naar de telefoon.
Er is ook een optie om naar alles te kijken.
Ik hoop dat ik je nog even kan helpen.

Die laatste 2 nummer staan dan misschien in je telefoon....en niet op je sim.
Badge
hmm.. Hij staat op Sim en Telefoon. Het is ook een nieuwe telefoon een simpele samsung die in principe alleen kan bellen en sms' en.

Maar hoe dan ook, ik hoor toch gewoon te moeten kunnen bellen in het buitenland. Ik kan alleen noodoproepen maken.Dus van die contacten geloof ik allemaal wel, ik wil gewoon kunnen bellen. Dus bij deze het verzoek of hier nou wat aan gedaan kan worden. Het is duidelijk niet goed gegaan. Dat kan ik hier vragen toch? zo niet kan iemand het dan doorgeven?

vriendelijke groet
Badge +6
Hallo,

Ik zit nu in Hongarije en mijn nummer zou vandaag omgezet moeten worden. Dat is nog niet gebeurt. Maar ik ben ook al mijn contacten kwijt behalve de laatste 2 die ik erin heb gezet. En ik kan niet bellen (alleen noodoproepen). Dus kan dit gefixt worden? Krijg ik mijn contacten nog terug!? Mijn nummer is: 06xxxxxxxx

mvg, Niels


Hoi Niels1,

Vervelend zeg ben je in het buitenland en kan je geen gebruik maken van je aansluiting. Ik heb de optie 'Bellen in en naar buitenland' voor je gerest op je aansluiting. Ik raad je aan je toestel uit/aan te zetten. Mocht je toestel niet zelf het juiste netwerk vinden dan raad ik je om handmatig te zoeken naar het juiste netwerk. Heb je contacten al terug op je toestel?

@ Koorelle2 & Martijn® bedankt voor het meedenken.
Badge
Hoi Natascha,

Het netwerk doet het nu gelukkig. Nummers staan hopelijk op de oude simkaart. Nog bedankt 
Reputatie 3
Badge +9
Laat svp even weten of het gelukt is met de nummers !
Badge +8
Laat svp even weten of het gelukt is met de nummers !

Ik ben ook benieuwd :)

Groetjes,
Charlene

Reageer