.

Beantwoord

Wat moet ik doen om internet in het buitenland te gebruiken?

  • 23 July 2016
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

Badge
Moet ik iets aanzetten voor mobile data in Spanje???
icon

Beste antwoord door Scotsman 24 July 2016, 09:41

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op Mijn Simyo bellen in het buitenland, en mobiel internet in het buitenland aan zetten. En ook data roaming op je toestel.
Reputatie 7
Badge +7
En een sim only abonnement hebben, Prepaid werkt niet.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi OkkevanderGrint,

Goed dat je het forum hebt gevonden om je vraag te stellen :D

Zoals je ziet, heb ik het antwoord van Scotsman gemarkeerd. Hij legt het namelijk helemaal goed uit. Ook Wimj12 heeft het bij het rechte eind. Je dient een Sim Only Abonnement te hebben om gebruik te kunnen maken van internet in het buitenland. Gelukkig heb jij een Sim Only en hoeven we ons daar geen zorgen om te maken.

Het belangrijkste is dat jij via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, de optie 'Internet in het buitenland' en wanneer nodig 'bellen en gebeld worden in het buitenland' aanzet. Dit is nodig om een connectie te kunnen maken met het netwerk in Spanje. Voor het gebruik van internet, zal ook de dataroaming in de instellingen aangezet moeten worden.

Krijg je nog geen connectie? Probeer dan eens handmatig een ander netwerk te selecteren. Blijf dit net zo lang doen tot je een netwerk hebt gevonden die je toegang geeft. Is ook dit niet de oplossing? Laat het dan even weten. We gaan dan verder kijken voor je.

@Scotsman & Wimj12, bedankt voor jullie hulp :)

Groetjes,
Angela

Reageer