Skip to main content

.

Vraag

Kosten satelliet verbinding zonder waarschuwing. Wat moet ik doen?


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

29 reacties

  • Beginner
  • 5 reacties
  • 29 november 2024

+1 

Het zou heel fijn zijn om dit soort onverwachte hoge kosten een halt toe te kunnen roepen. Er is nu wel tegen betaling een dataplafond, maar dit soort kosten buiten de normale bundel (Zone 4) worden daar niet mee voorkomen. en 5 euro per MB is ook geen kattepis. Daarvan wil je alleen in noodsituaties gebruik van maken lijkt me.

Zijn er naast KPN andere providers die dit wel goed geregeld hebben ?


JanD
Forum|alt.badge.img+7
  • Consultant
  • 783 reacties
  • 30 november 2024
sjimmie2 schreef:

+1 

Het zou heel fijn zijn om dit soort onverwachte hoge kosten een halt toe te kunnen roepen. Er is nu wel tegen betaling een dataplafond, maar dit soort kosten buiten de normale bundel (Zone 4) worden daar niet mee voorkomen. en 5 euro per MB is ook geen kattepis. Daarvan wil je alleen in noodsituaties gebruik van maken lijkt me.

Zijn er naast KPN andere providers die dit wel goed geregeld hebben ?

Beste ​@sjimmie2 , KPN heeft dit ook niet goed geregeld, het staat namelijk standaard niet aan. Je moet het dus handmatig activeren.

Ik ben ook benieuwd hoe en wanneer Simyo dit in gaat voeren. Is voor veel mensen die naar het buitenland reizen wel belangrijk.

 

 


  • Beginner
  • 5 reacties
  • 30 november 2024
JanD schreef:
sjimmie2 schreef:

+1 

Het zou heel fijn zijn om dit soort onverwachte hoge kosten een halt toe te kunnen roepen. Er is nu wel tegen betaling een dataplafond, maar dit soort kosten buiten de normale bundel (Zone 4) worden daar niet mee voorkomen. en 5 euro per MB is ook geen kattepis. Daarvan wil je alleen in noodsituaties gebruik van maken lijkt me.

Zijn er naast KPN andere providers die dit wel goed geregeld hebben ?

Beste ​@sjimmie2 , KPN heeft dit ook niet goed geregeld, het staat namelijk standaard niet aan. Je moet het dus handmatig activeren.


 

 

 

Bij KPN kán het tenminste! Dat is al 1000x beter dan bij Simyo dus, waar je deze optie op geen enkele mogelijkheid kan activeren/deactiveren. Nu is Simyo natuurlijk wel een budgetprovider, maar in dit soort gevallen kan goedkoop ineens duurkoop worden.


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2371 reacties
  • 2 december 2024

Hoi ​@sjimmie2 en ​@JanD,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat jullie dit graag anders hadden gezien bij Simyo. 

Dit idee is al meerdere keren doorgespeeld naar de juiste afdeling maar helaas is hier nog niets mee gedaan. Meer dan intern doorzetten kunnen wij niet, we zullen dit zeker blijven doen.

Groetjes,
Amy


Reageer