.

Vraag

Kan wel bellen maar niet SMSen vanuit het buitenland, wat nu?

  • 10 March 2023
  • 5 reacties
  • 41 Bekeken

Hallo, ik heb Simyo prepaid. Ik kan vanuit het buitenland geen SMSen meer versturen. Heb het met meerdere telefoons en meerdere netwerken geprobeerd. Ik kan wel telefoneren. Heb beltegoed. Het heeft altijd gewerkt. Is dit een bekend probleem of hoe kan het opgelost worden?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @JohannesS,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat het sms’en niet lukt vanuit het buitenland!

Ik heb zojuist een simkaart reset uitgevoerd waardoor je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. Het is belangrijk dat je je telefoon voor 10 minuten uitschakelt zodra je dit bericht leest om de reset te voltooien. Ik hoor daarna graag van je of de reset heeft geholpen.

Ik zie dat je een verouderde simkaart hebt en wil daarom graag kosteloos een nieuwe simkaart naar je opsturen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan regel ik dit graag voor je :).

Groetjes,
Roeqajja

Badge

Hallo @Roeqajja ,

Ik heb precies hetzelfde probleem. Internet werkt niet in Zwitserland. Ik heb roaming ingeschakeld en heb al veelgestelde vragen gelezen en uitgevoerd. Misschien heb ik ook een reset nodig?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @syal.pankaj,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat je precies hetzelfde bericht hebt geplaatst onder een ander topic. Ik wil je er vriendelijk op wijzen dat dit niet helemaal de bedoeling is :). Ik heb je bericht onder dit topic beantwoord en ik wil je verzoeken om onder één topic te communiceren om verwarring te voorkomen.

Groetjes,
Roeqajja

Bedankt voor je antwoord en voor het resetten van de simkaart, Roeqajja. Maar het heeft jammer genoeg niet geholpen. Denk je dat de nieuwe simkaart wel een oplossing van het probleem kan zijn? (Kan alleen nog wel even duren voordat ik werkelijk de beschikking over de nieuwe simkaart heb omdat ik momenteel in het buitenland ben). Groet,

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JohannesS,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat de reset niet heeft geholpen! Ik heb begrepen dat mijn collega Roeqajja inmiddels al een nieuwe simkaart voor je heeft aangevraagd. Mocht je nog andere vragen hebben laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer