.

Beantwoord

Kan ik tijdelijk een grotere bundel voor nemen voor een vakantie binnen de EU?

  • 9 June 2017
  • 2 reacties
  • 244 Bekeken

Badge
Komende zomer gaan we op vakantie binnen de EU. Aangezien de WIFI mogelijkheden op ons vakantie-adres matig zijn denk ik dat we in die tijd meer mobiele data zullen gebruiken, zeker nu de roaming-kosten zijn afgeschaft. Ik heb een jaarcontract SIM-only, met een iets voordeliger tarief omdat ik al even klant bij Simyo ben.
1. Kan ik mijn data-bundel tijdelijk verhogen (bijv. van 2 GB naar 4GB), en deze na de vakantie weer terugzetten op 2 GB?
2. Blijft mijn voordeliger jaartarief bestaan als ik de data-bundel tijdelijk ophoog, en na de vakantie weer terugzet?
icon

Beste antwoord door franswon 9 June 2017, 15:04

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi SaskiaHM,

Je kunt je bundel tijdelijk verhogen, deze wijziging gaat op de 1e van de volgende maand in, daarna kan je weer terug naar je oude bundel voor de op dat moment geldende prijs voor jou.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi SaskiaHM,

Welkom op 't forum :)

Wat leuk dat je deze zomer binnen de EU op vakantie gaat! Je kan dan gewoon je bundel gebruiken. Zoals franswon zegt hoef je niet bang te zijn dat je later niet meer dezelfde prijs voor dezelfde bundel kan krijgen. Je kan het namelijk altijd nog terug wijzigen! De wijziging gaat per de 1e van de volgende maand in, probeer daar rekening mee te houden!

Heb je hier nog vragen over?

@franswon, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer