.

Beantwoord

Kan ik mijn bundel in het buitenland gebruiken?

  • 27 July 2016
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Badge
Beste simyo,

Als dank voor mijn lidmaatschap bij jullie krijg ik in augustus 1000mb. Zelf heb ik normaal gesproken helemaal geen internetbundel. Nu ga ik naar Oostenrijk, kan ik deze MB's gebruiken voor mail/whattsapp? Er is geen WiFi daar nl.
Zo ja, dan moet ik op mijn telefoon daar zelf 3G aanzetten zeker? En weer uit...

Groet, Martine
icon

Beste antwoord door RicoK 27 July 2016, 15:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
De Simyo bundels zijn niet bruikbaar in het buitenland. Kosten in het buitenland gemaakt voor bellen/SMS/Internet worden achteraf in rekening gebracht.

Ik zelf krijg ook volgende maand mijn Simyaardag cadeautje, maar ik heb er ook niets aan, omdat ik dan ook met vakantie ga naar het buitenland. 😛
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Martinevandam,

Wat leuk dat je naar Oostenrijk toe gaat! 🙂 Helaas kun je je internetbundel niet gebruiken in het buitenland. Je bundels zijn alleen geldig binnen Nederland. Als je in Oostenrijk bent betaal je € 0,06 per MB/minuut en € 0,02 per SMS. Hou je er wel rekening mee dat je dan de optie voor bellen (of internetten) in het buitenland aan dient te zetten? Dit doe je door in te loggen op Mijn Simyo en dan te gaan naar Instellingen > Netwerkinstellingen.

Wel jammer natuurlijk dat je geen gebruik kunt maken van je Simyaardagcadeau! Blijf je de hele maand in Oostenrijk, of zul je toch wel een beetje kunnen internetten in Nederland met je gratis MB's?

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

@ RicoK: Dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer