.

Beantwoord

Kan ik internetten en bellen in Amerika en Canada?

  • 20 July 2016
  • 1 reactie
  • 610 Bekeken

Badge
Binnenkort (over 5 dagen) vertrek ik naar de verenigde staten en Canada. Ik zou graag mijn 3G ook daar willen gebruiken. Mijn vraag aan jullie was daarom: Moet ik instellingen veranderen/betalen om in Amerika en Canada mijn 3G te behouden, zo ja wat moet ik dan doen?
icon

Beste antwoord door Ilias 21 July 2016, 13:42

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +5
Hou Wout001001,

Welkom op 't Simyo Forum!

Enorm leuk dat je op vakantie gaat naar de VS en naar Canada! Ik wens je alvast enorm veel plezier toe en hoop dat je een mooie tijd tegemoet gaat.

Je kunt uiteraard gebruik maken van 3G in de VS en in Canada. Je moet dan enkel de opties 'Internet op je mobiel in het buitenland' en 'Bellen in/naar het buitenland' aanzetten via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen. Verder is het belangrijk dat de dataroaming aanstaat op het toestel.

Ik wil je er wel op attenderen dat het internetten in de VS en in Canada verre van goedkoop is! Zowel in Canada als in de VS is dit maar liefst € 5,- per MB! Ik raad je sterk aan om een Prepaid aansluiting aan te vragen bij een lokale provider in beide landen.

Ik raad je aan om eens goed te kijken naar onze tarievenpagina voor meer informatie.

Nog een fijne vakantie toegewenst!

Groetjes,
Ilias

Reageer