Skip to main content
antwoord

Kan ik een buitenland bundel gebruiken voor de VS bij mijn abonnement?

• September 26, 2025
  • 1 reactie
  • 26 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi,

Gelezen dat ik buitenland bundels kan kopen door een sms te sturen.
Echter als ik klik op “Alle landen met een Buitenlandbundel” dan komt daar NewYork of USA of US niet voor.

Via Bekijk alle Buitenlandbundels zie ik wel het volgende. Werkt dit ook met mijn huidige simyo abonnement voor in New York en hoe zijn de ervaringen qua verbinding in New York ?

VSCAN 10 AAN naar 1330

Dank!

Beste antwoord door Amy

Hoi ​@BartR,

Bedankt voor je bericht. Wij bieden wel een buitenlandbundel aan voor de US (Verenigde Staten). Ik heb even een schermafbeelding gemaakt waar je dit kan terugvinden op de pagina's die je zelf al hebt gedeeld in je bericht:

Dit kan je inderdaad gebruiken voor jouw abonnement. De verbinding zou goed moeten zijn al heb ik daar zelf geen ervaring mee. Ik heb geen klachten voorbij zien komen over de verbinding in de VS met een Simyo abonnement. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

1 reactie

Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • antwoord
  • September 29, 2025

Hoi ​@BartR,

Bedankt voor je bericht. Wij bieden wel een buitenlandbundel aan voor de US (Verenigde Staten). Ik heb even een schermafbeelding gemaakt waar je dit kan terugvinden op de pagina's die je zelf al hebt gedeeld in je bericht:

Dit kan je inderdaad gebruiken voor jouw abonnement. De verbinding zou goed moeten zijn al heb ik daar zelf geen ervaring mee. Ik heb geen klachten voorbij zien komen over de verbinding in de VS met een Simyo abonnement. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy