Skip to main content
Vraag

Kan geen bundel aanzetten in Turkije

• September 11, 2025
  • 5 reacties
  • 74 Bekeken

Ik wil graag Turkije 25 aan sturen naar 1330, maar de sms berichten kunnen niet worden gestuurd. Ik probeer het al een uur, telkens krijg ik foutmeldingen.

Ik heb in mijnsimyo gekeken en heb bellen buiten EU aanstaan. Ik kan ook andere nummers gewoon smsen, dan krijg ik geen foutmelding. Kan iemand aub helpen? 

5 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • September 11, 2025

Beste ​@Vianne1 ik zie dat je geen hoofdletters gebruikt, dat kan een reden zijn.

Probeer eens TURKIJE 25 AAN naar 1330 te sturen.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 11, 2025

Hi ​@Vianne1,

Bedankt voor je bericht. Wat gek dat de sms’jes niet verstuurd worden!

Ik vraag me af of het is gelukt met de tip van ​@JanD. Zou je het ons kunnen laten weten?

Groetjes,
Roeqajja

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • September 11, 2025

En noem ook even de melding in plaats van “ik krijg foutmeldingen”. Dat kan ook helpen.

En ben je nog in Nederland? Of in Turkije?

• auteur
  • Beginner
  • September 12, 2025

Ik ben nog in Turkije. Ik had precies hetzelfde als de andere post op het forum, waar iemand ook geen sms kon sturen naar 1330 in Turkije.

Uiteindelijk is het toch gelukt en kon ik het smsje verzenden. Alleen inmiddels maakt mijn telefoon geen internet connectie meer en ben ik alsnog afhankelijk van wifi. Ik heb alles al uit en aan gezet, ook als ik handmatig probeer te connecten met een netwerk krijg ik als melding dat mijn telefoon geen connectie kan maken. Het zal dus waarschijnlijk aan mijn telefoon liggen, maar het is een beetje jammer dat ik al 35 euro heb betaald voor de bundel, die ik nu dus niet kan gebruiken.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • September 12, 2025

Hi ​@Vianne1,

Bedankt voor je bericht. Fijn om te horen dat het aanschaffen van je buitenlandbundel toch is gelukt! 

Wij hebben een uitgebreid topic op ons forum met daarin tips wat je het beste kunt doen als je verbinding niet goed werkt in het buitenland. Ik raad aan om deze tips uit te proberen.

Voor nu heb ik een reset uitgevoerd op je internetoptie. Het is belangrijk om je telefoon nog even voor 15 minuten uit te schakelen zodra je dit leest, dit is om de reset te voltooien. Ik hoor graag van je of het hiermee is gelukt.

Bedankt voor je hulp! ​@wimj12 🙂

Groetjes,
Roeqajja