.

Beantwoord

internetten in Italie

  • 11 July 2014
  • 3 reacties
  • 397 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik wil graag internet in Italie.
Rooming vind ik veel te duur.
Heeft iemand een goede tip?
Is er een simkaart los te koop met alleen mb en betaalbaar?
Bedankt
icon

Beste antwoord door Ernst 14 July 2014, 10:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi labob,

Internetten met je Simyo simkaart in Italië is inderdaad niet bepaald goedkoop, al is sinds 1 juli het tarief wel gehalveerd :)
Het allergoedkoopste is natuurlijk via WiFi internetten. De meeste horeca gelegenheden hebben wel gratis WiFi inmiddels, maar op het strand wordt dat wat lastiger natuurlijk.

Een slim alternatief is om in Italië een simkaartje te kopen bij een telecomwinkel en daarmee te internetten. En nu maar hopen dat je Italiaans goed genoeg is om een simkaart te kopen ;)
(Posso avere una carta SIM da voi per rendere Internet a basso costo? Of zoiets :p)
Badge +1
Ik ben zojuist terug uit Italië Gardameer - tremosine vlakbij Limone wij verbleven in een studio ik heb gewoon vaar 10 euro per week in het hotel wifi genomen en dat beviel erg goed mooie snelle verbinding met twee iPads en een iphone helemaal top.
Als je in de restaurants wifi wilt gebruiken moet je steeds aan de ober het wachtwoord vragen dat is een gedoe gewoon s'morgens en s'avonds in je appartement alles uitzoeken en doen wat je moet doen via internet dat is veruit het gemakkelijkste en goedkoopste.
Oh en in Italië spreken ze vloeiend Duits hoor dus als je besluit een internet simkaart te kopen kan je je prima redden met Duits.
Succes en een hele fijne vakantie.
Badge +6
Dat is een goede tip, C.J.Gruben! Dankjewel! :)

Heb je hier wat aan, labob? 🙂

Reageer