.

Beantwoord

Internet in het buitenland

  • 18 July 2014
  • 9 reacties
  • 1276 Bekeken

Badge
Ik krijg internet in het buitenland niet aan de praat. Ik heb alle instellingen opnieuw ingevoerd en hij werkt nog steeds niet, help! Wat doe ik verkeerd?
icon

Beste antwoord door Ernst 21 July 2014, 16:42

Bekijk originele reactie

9 reacties

Net terug uit UK. Kreeg ook onmogelijk toegang tot internet ondanks aanpassing instellingen. Had extra MBs gekocht. Oorzaak?
Reputatie 7
Badge +9
Het is essentieel dat Internet op je mobiel - buitenland aanstaat op Mijn Simyo. Dat zouden jullie dus kunnen checken. Verder hoop ik dat je geen prepaid hebt want daarmee werkt internet in het buitenland niet. Tenslotte is het goed te weten dat het vergroten van je internet bundel geen zin heeft als je naar het buitenland gaat want alle bundels bij Simyo gelden alleen binnen Nederland.
Dank voor je snelle reactie. Heb prepaid dus 2xmisser Dat heb ik nergens gelezen toen ik overstapte naar Simyo. Maar eens verder speuren of andere prepaid providers dezelfde restricties hebben als Simyo(KPN)
Opzoek naar een provider die wel prepaid internet in het buitenland aanbied, dat kan, een buitenlandbundel aanschaffen kan ook nog wel, maar er is (zeer zeker) geen provider waarmee je met je normale bunden in het buitenland kan internetten.
Badge
Ik heb een abonnement en het zou gewoon moeten werken. Bij mijn vrouw werkt het wel. Simyo kunnen jullie bekijken wat er fout gaat?
Heb je als APN KPN4g.nl ingesteld staan?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi herbertjan en Laurens247,

herbertjan, voor jou gold dat het aanzetten van de optie 'Internet op je mobiel - Buitenland' niet goed is gegaan.
Ik kan wel zien dat het geprobeerd is en heb het nu alsnog gedaan voor je.


Laurens247, onze prepaid klanten kunnen niet in het buitenland internetten. Weet je misschien nog waar je dat gelezen hebt?
Dan kunnen we de schrijver er van op de vingers tikken ;)

Het zou jammer zijn als dit je doet overstappen naar een andere provider. Zoals rubenz al aangeeft; betaalbare prepaid internetbundels voor in het buitenland zijn er niet.


@Scotsman en rubenz; dank voor het meedenken!


Oh, Laurens247; welkom op het forum 🙂
Badge
Ernst, bedankt nu werkt het. :-))
Badge +6
Hoi herbertjan,

Wat fijn om te horen, graag gedaan namens Ernst! 🙂

Reageer