Skip to main content
antwoord

Internet in buitenland werkt niet, wat nu?

• July 24, 2025
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

Ondanks mijn extra aangekochte data en ondanks het meerdere keren volgen van alle instructies en herstarten van de telefoon maakt de telefoon geen contact met het internet buiten de WIFI om. 

Wat kan er mis zijn? Dit is aln2 weken zo. In Duitsland in België en in Frankrijk. Graag ideeën!l en advies.

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Corano,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost door middel van een reset. Fijn om te zien!

Ik zal om deze reden dit topic sluiten. :)

Heel erg bedankt voor jullie hulp! ​@wimj12 ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • July 24, 2025

Gaat het om een prepaid of abonnement?

En welk merk telefoon heb je?

En zou je toch willen uitschrijven wat je hebt gedaan? “Alles” geeft ons niet de mogelijkheid om een omissie te vinden.

• auteur
  • Beginner
  • July 24, 2025

Ik heb een Samsung Galaxy A14. Een Sim only abb. Met extra aangekochte data voor deze vakantie voor 19 euro.  1000mb. Er is 970 over. 

Roaming staat aan. Bellen in het buitenland staat aan. Ik heb geen limiet ingesteld. Automatisch netwerk kiezen staat uit. Netwerkoperators; Het lukt dat het systeem contact maakt met Orange B (ben nu in Belgie). Instellingen netwerkoperators: namen toegangspunten: ik kan kiezen uit KPN of mobiele netwerken. Werkt beide niet. Bij mobiele  netwerken heb ik de info In gevoerd volgens de lijst. (Even uit mijn hoofd: onder andere ww. Gprs, 'default.supl' , IPv4/IPv6 etc en alle andere gegevens uit die lijst van jullie). Misschien moet ik dat juist bij KPN doen?

Bij gegevensgebruik: open internet bij mobiele netwerken staat uit.

Opnieuw opstarten en 10 min uitlaten ook diverse keren gedaan. 

JanD
  • Forum Expert
  • July 24, 2025

Beste ​@Corano ik ben benieuwd wat voor soort bundel je hebt gekocht bij Simyo, €19 voor 1.000MB lijkt me rijkelijk duur, of heb je een bundel gekocht voor een land buiten de EU?

Gewoon een bundel bijkopen van 500MB kost slechts €5 binnen de EU.

• auteur
  • Beginner
  • July 24, 2025

Sorry, typefoutje.  10 euro voor 1000 mb

Forum|alt.badge.img+7
  • Forum expert
  • July 24, 2025

Je zegt dat bellen in het buitenland aan staat. 

Maar staat internet in het buitenland ook aan?

• auteur
  • Beginner
  • July 25, 2025

Jazeker!

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 25, 2025

Hi ​@Corano,

Bedankt voor je bericht.

Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en dat het is opgelost door middel van een reset. Fijn om te zien!

Ik zal om deze reden dit topic sluiten. :)

Heel erg bedankt voor jullie hulp! ​@wimj12 ​@JanD 

Groetjes,
Roeqajja