.

Beantwoord

Internet buitenland werkt niet. Wat kan ik doen?

  • 27 May 2016
  • 5 reacties
  • 454 Bekeken

Internetbuitenland in spanje krig ik niet werkend.
Op mijnSimyo is internet buitenland ingeschakeld en op de telefoon zijn roaming en mobielegevens aangezet.
Ik heb met meerdere providers hier geprobeerd; toestel herstart. Maar tot opheden geen succes.
In nl werkte mobiele internet wel.
Weet iemand raad?
Groet stan
icon

Beste antwoord door Angela 27 May 2016, 14:54

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stan65,

Welkom op het Simyo Forum.

Balen dat je niet direct een verbinding kunt maken met het buitenlandse netwerk. Vooral omdat je al zoveel hebt geprobeerd.

Ik zie dat je de internetoptie voor in het buitenland aan hebt gezet, maar die voor in Nederland heb je uitgezet. Hierdoor kun je alsnog geen verbinding maken. Ben je in de mogelijkheid om deze optie weer aan te zetten via Mijn Simyo? Als je hierna je telefoon uit- en aanzet, moet je een verbinding kunnen maken.

Laat je het weten?

Groetjes,
Angela
Hoi Angela

Internet binnenland aan was de truc.
Het euvel is verholpen. Internet buitenland werkt
Groet stan
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stan65,

Yes, dat is goed om te zien 🙂 Heel fijn dat het opgelost is voor je. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat je het dan weten? We helpen je graag.

Groetjes,
Angela
Ik herken dit probleem, maar bij mij staat werkelijk alles aan (telefoon/internet op de website, roaming op telefoon, automatisch zoeken (naar de ideale provider neem ik aan...) maar toch geen internet. Graag verneem ik wat de oplossing is. B.v.d. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Alexander65,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt internetten in het buitenland! Ik heb de optie voor jou ge-reset, wil jij je toestel een kwartiertje uitdoen en daarna weer aan doen? Hopelijk lost dit het op!

Anders kun je natuurlijk altijd je APN instellingen controleren. Dit kun je het beste doen met behulp van de Toestelhulp tool.

Mocht dat ook niet werken, raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en vice versa. Zo komen we erachter waar het probleem ligt!

Hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane

Reageer