Zojuist in Duitsland geweest, maar ook in België hebben we hetzelfde probleem. Zodra we de grens over zijn werkt het internet niet meer. Ook niet nadat we alle tips en adviezen van Simyo hebben opgevolgd. Ditzelfde geldt namelijk ook voor het abonnement (ook Simyo) van mijn vrouw. We hebben al de nodige jaren een Simyo abonnement, maar nu we vaker richting het buitenland gaan.. begint het (niet werken) irritant te worden. Kan er vanuit Simyo nog iets aan worden gedaan of is hier geen oplossing voor?
Zojuist in Duitsland geweest
Het beste is dan om vanuit het buitenland contact op te nemen, zodat medewerkers iets kunnen doen en vrij snel daarna kunnen horen of het gewerkt heeft.
Daarnaast is het ook handig om bijvoorbeeld te weten of je bijvoorbeeld wel kunt bellen/SMSen in het buitenland en dat je bijvoorbeeld helemaal geen verbinding hebt.
Het is meestal ofwel een instelling in het toestel wat het voorkomt ofwel een instelling in het netwerk dat voorkomt. Dat laatste kan een medewerker van Simyo prima met een reset weer corrigeren. Dat eerst is lastiger.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt. Het is natuurlijk niet wenselijk dat jullie beide problemen hebben met de verbinding in het buitenland.
Zoals
Bedankt
Groetjes,
Seren
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.