Ik kom net terug van een tocht door duitsland, frankrijk en belgie, en bij geen van de aanbieders onderweg heb ik internet kunnen gebruiken. Mijn telefoon bleef zeggen: U hebt geen abonnement op een mobiele dataservice.
Het ziet er naar uit dat ik simyo buitenland aan kan zetten, maar dat vervolgens de europese providers daar geen idee van hebben.
Ik heb een collega op de zaak in nederland gevraagd contact te houden met simyo, dat verliep vlot, maar ondanks alle tips (4 keer gebeld en instructies gekregen van instellingen controleren tot en met handamtig netwerken kiezen, waarvoor ik ook inlognamen gekregen heb, telefoons uitzetten, accounts gereset) geen internet in het buitenland. Ik kan me niet voorstellen dat deze support medewerker iets over het hoofd heeft gezien. En ik stel de hoeveelheid aandacht ook zeker op prijs.
Maar voor mijn toestel, iphone 4, en in deze drie landen functioneert simyo internet buitenland nog niet. En dat is jammer want ik heb het wel nodig. Nu moest ik mijn klanten bereiken door eindeloos kopjes koffie te drinken in franse wifi cafe's. Ik moet voor mijn volgende reis op een andere provider gaan gokken terwijl ik verder eigenlijk super tevreden ben over simyo, en het iedereen aanraad.
Groeten,
Arjen
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie