.

Beantwoord

In Portugal een R teken van roaming in mijn ontvangstbalk. Hoe komt dat?

  • 20 September 2015
  • 4 reacties
  • 1012 Bekeken

Heb alles uitgeschakeld werk alleen met wifi ,maar teken blijft Komt het Door dat ik hier met tmn bel ?
Maak ik nu externe kosten ?
Mvg John
icon

Beste antwoord door Nielsiejjj92 20 September 2015, 20:38

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hi Transporter2001,

Ik begrijp hieruit dat je geen gebruik wilt maken van Mobiel Internet maar alleen via WiFi op internet wil?

Als je Dataroaming of Roaming uitgeschakeld hebt in je toestel is het niet mogelijk om verbinding te maken met het mobiele internet buiten wifi om. Tip: Zet het ook op Mijn Simyo uit onder Instellingen>Netwerk> Internet op je Mobiel Buitenland. Zo weet je 100% zeker dat je geen Mobiel Internet in het buitenland kosten maakt :-)

Geen zorgen om die R in je scherm, dat is normaal als je verbonden bent met een buitenlands netwerk. Ook als je mobiel internet uit hebt staan zie je dat icoontje nog.

Heb ik je vraag zo beantwoordt? Nog een hele fijne vakantie!:D
Hey ,je hebt mijn vraag beantwoord
Geen zorgen ,net de factuur gezien van de maand September ,alles is goed gegaan Kan alleen niet vinden waar ik de instellingen kan veranderen van internet buitenland? Ik zit in mijn Simyo ,denk dat ik er overheen kijk Alvast bedankt voor je reactie
Mvg John
Hey heb het net gevonden !!,keek er inderdaad overeen Mvg John
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Transporter2001,

Zo te zien heeft Nielsiejjj92 je al hartstikke goed geholpen. Gelukkig was je er op tijd bij, zodat je hoge kosten hebt weten te voorkomen. Mocht je nog verdere vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum.

Groetjes, Tiury

Bedankt Niels!

Reageer