.

Beantwoord

Ik kan niet meer bellen in Kroatië, terwijl ik in Duitsland nog bereik had?

  • 4 September 2014
  • 3 reacties
  • 760 Bekeken

Hallo
Ben in begin Juli naar Oostenrijk geweest en kon toen gewoon bellen en gebeld worden. Nu ben ik in Kroatie en kan al vanaf Oostenrijk niet meer bellen. In Duitsland nog wel. Aan de telefoon is niets meer veranderd. Dus aan de telefoon kan het in mijn ogen niet liggen. De telefoon is een Samsung S3. De functie bellen in het buitenland staat nog steeds aan. Een ander toestel Nokia C3 en dat kan wel bellen heeft de zelfde instellingen ook een simkaart van jullie. Graag een oplossing. Heb toestel aan en uit gezet en handmatig geprobeerd verbinding te maken.
icon

Beste antwoord door Dries 5 September 2014, 16:45

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi Silvia R,

Welkom op het forum! Ik heb je topic verplaatst naar het Buitenland subforum. Hier kunnen andere bezoekers je vraag makkelijker vinden :)

Het klinkt inderdaad alsof je alles geprobeerd hebt. Ik moet je eerlijk toegeven dat het inderdaad vreemd is dat je in Duitsland nog wel bereik had en in Kroatië niet meer. Zit je wel in een gebied waar andere mensen een mobiele verbinding hebben?

Voor de zekerheid heb ik de optie voor bellen in en naar het buitenland een reset gegeven. Als je je telefoon uit/aan doet, zou dat moeten helpen. Als je de mogelijkheid hebt om je simkaart in een andere telefoon te doen, zou je dat dan willen proberen?

Ik ben erg benieuwd naar je ondervindingen, zou je willen laten weten of de reset heeft geholpen?
Hallo
Na de reset heb ik de telefoon opnieuw opgestart en nu kan ik mijn telefoon verbinden met het netwerk van Kroatie.
Het probleem is opgelost.
Bedankt
Badge +6
Hoi Silvia R,

Wat fijn dat je nu weer bereikbaar bent in Kroatië, dankjewel voor je terugkoppeling en graag gedaan namens Dries! 🙂

Reageer