Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Ik zit in Spanje en heb roaming aan staan en ook internet en bellen in het buitenland en alhoewel ik wel een sms kreeg welkom in Spanje etc heb ik toch geen internet? Wat gaat er mis? Ik heb ook het toestel al opnieuw opgestart maar helaas nog steeds geen resultaat. Kunt u mij verder helpen?
Robin
Voor mij vergelijkbaar met het bovenstaande. Familie van 6, enige met Simyo bundel en geen internet alhoewel internet in buitenland via instellingen en de website gewoon aanstaat. Enorm hinderend gezien internet voor mij noodzakelijk is. Hoor graag van Simyo wat hier inderdaad mis gaat
ook al snap ik dat jullie dit nu allemaal melden, echter is het niet echt handig.
Als nu een moderator komt moet die dus 8 mensen/vragen tegelijk beantwoorden.
De volgende keer als je iets hebt is het makkelijker een eigen topic te maken.
Voor nu kan ik alleen zeggen als jullie prepaid hebben moet ik jullie teleurstellen, dan kan het gewoon niet.
Voor meer info: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-kan-geen-gebruik-meer-maken-van-internet-i-186 kijk hier. Als het dan nog niet ,lukt zal een moderator jullie aansluitingen moeten resetten, normaal gesproken werkt dat als al de andere instellingen goed staan.
Een moderator komt niet altijd direct, ook hierbij zou ik ervan uitgaan dat die pas morgen reageert.
Hoe kan ik een moderator vragen om mijn aansluitingen te resetten? Ik heb alles geprobeerd, 'geen service' (internet) in Zweden. Terwijl de rest met andere providers wel service hebben.
Idem voor mij hier in Spanje. Gewisseld met andere telefoon en probleem blijft. Sim van telfort werkt wel. Alle FAQ handelingen doorgenomen en gedaan. Probleem blijft
Doorgaans is de reactietijd 1 werkdag. Helaas kan dit door de vakantiedrukte en de vele vragen wat langer duren. Iedereen wordt geholpen alleen wat later dan verwacht.
Ik had hetzelfde. Het toegangspunt stond automatisch op knp/hi 4G internet. Dit doet het prima in Nederland maar dus niet in het buitenland. Ik heb handmatig het toegangspunt veranderd in portal. mm. Daarna opnieuw opgestart en ik had internet in het buitenland. Dus probeer dit eerst even. Misschien helpt dit.
Als eerste wil ik mijn excuses aanbieden voor de late reactie. Vanwege drukte reageren we iets langzamer dan jullie van ons gewend zijn.
Ik kan me goed voorstellen dat je 't onhandig vindt dat je geen internetverbinding hebt in Spanje. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je ook hebt gebeld met de telefonische klantenservice. Mijn collega heeft toen meerdere resets uitgevoerd op je aansluiting, waarmee hij instellingen opnieuw heeft aangemeld op 't netwerk. Ik zie nu in je verbruik dat je vanaf 1 augustus tot de dag van vandaag heel regelmatig verbinding maakt met het internet.
Kan ik daaruit opmaken dat het probleem is opgelost? Ik ga uit van wel! Maar als het toch mis gaat, dan kun je altijd aan de bel trekken.
Ik zal hieronder nog advies toevoegen voor als het internet niet werkt in het buitenland. Houden jullie er rekening mee dat je alleen kunt internetten in het buitenland met een Sim Only abonnement? Met een Prepaid aansluiting is dat geen optie die bestaat.
Zo is het verstandig om te controleren of je 'dataroaming' aan hebt gezet op je mobiel. Als dat niet aanstaat, kun je namelijk geen verbinding maken met een buitenlands netwerk om te internetten. Ook zijn de geavanceerde internetinstellingen (APN instellingen) van belang. Je kunt die nakijken door op je mobiel te gaan naar Instellingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten. Daar voeg je een nieuwe APN toe met de volgende gegevens:
Ook heel handig is het handmatig kiezen van een ander netwerk op je mobiel via Instellingen > Aanbieder. Daar vink je uit dat je toestel automatisch naar netwerken zoekt, zodat je zelf netwerken kunt uitkiezen. Je mag ze allemaal uitproberen totdat je een netwerk tegenkomt dat wel werkt.
@ Mouthman, ook jou wil ik verwelkomen op het Forum! Wat vervelend dat je niet meteen kon internetten! Bij jou zie ik nu ook dat je internetverbinding hebt gemaakt in Spanje. Is het dus opgelost? 🙂 En hoe zit het met de aansluiting van je vrouw?
@ Dolfijn, goed je erbij te hebben! Ik zie dat je eergisteren via Facebook contact hebt gezocht met de klantenservice. Mijn collega heeft toen een reset uitgevoerd op je buitenlandoptie. Ik zie nog geen internetverbinding in het buitenland terug. Wil jij nog alle stappen die ik hierboven heb uitgelegd doorlopen? Lukt het daarna wel?
@ Klasen, welkom! Bij jou zie ik ook internetverbinding geregistreerd in Spanje. Is alles goedgekomen? Hoe zit dat met je gezinsleden?
@ AML, welkom op het Forum! Wat jammer dat je niet op alle plekken evenveel bereik had. Ik raad je aan om op zulke momenten handmatig netwerken te zoeken, zoals ik hierboven heb omgeschreven. Het kan zo zijn dat je telefoon dan even niet verbindt met het handigste netwerk. Laat je me weten of dat werkt?
@ Rgroeneveld, welkom! Wat onhandig dat je niet meteen overal kon internetten. Ik zie nu wel dat je internetverbinding hebt gemaakt in Zwitserland. Werkt alles dus weer?
@ Tuan.033, ah, ik zie dat jij ook internet hebt verbruikt in Italië. Probleem opgelost dus? :)
@ Jelle1998, welkom op het Forum! Ik zie dat jij op 30 juli internet verbruikt hebt in Duitsland. Kan ik daaruit opmaken dat het weer werkt?
@ Tinus, welkom! Ik zie dat je een Prepaid aansluiting hebt. Daar kun je niet mee internetten in het buitenland. Wel kun je ermee bellen en sms'en! Gaat dat lukken zo?
@ Jimbo, ik ben blij dat het nu wel werkt 😃
@ PaulH,Ron H en Ray, dank voor de hulp!!
Laten jullie het weten als er nog andere vragen zijn? :)
zeker in deze vakantie dagen ben jij en zijn de andere moderatros hard nodig. Zeker als er dan een topic komt met 8 vragen ingaand op hetzelfde probleem.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.