.

Beantwoord

Ik heb een internetbundel genomen voor in het buitenland, waarom had ik daar niets aan?

  • 2 September 2015
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

Heb ik via de site mijn internetbundel verhoogd, ivm vakantie in het buitenland. Blijkt bij thuiskomst dat een internetbundel helemaal niet geldig is voor het buitenland! Dus extra abb kosten voor niks en een flinke rekening voor data. BALEN. Graag dit wat duidelijker bij de aanpassingsschermen vermelden en niet in de kleine lettertjes aub!
icon

Beste antwoord door RicoK 3 September 2015, 12:20

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Volgens mij is Simyo wel redelijk duidelijk in haar communicatie. Zie bijvoorbeeld: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/is-er-een-internetbundel-voor-in-het-buitenla-182
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Martin-1964, welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat het niet duidelijk was dat onze bundels niet geschikt zijn voor gebruik in het buitenland. Dit is echter bij geen enkele provider standaard het geval.
In de link waar RicoK naar verwijst wordt dit ook uitgelegd.

Heb je niet van te voren bedacht om dit even na te vragen of uit te zoeken, Martin-1964?

Reageer