.

Beantwoord

Ik ben met een Note3 in Engeland en internet werkt soms 5 min. Wat nu?


2 juni deed internet het gewoon. 3 juni niet meer. Af en toe nu een paar minuten. Instellingen div gecheckt. Opnieuw opgestart, maar helaas.groetjes Wil
icon

Beste antwoord door Ernst 8 June 2015, 16:17

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Welk netwerk gebruik je? O2 UK en 3 UK zijn het meest betrouwbaar, tenminste hier waar ik woon. EE is minder betrouwbaar, en Vodafone werkt helemaal niet.
Zou automatisch netwerk moeten kiezen, maar ook als ik er 1 selekteer, er gebeurd niets. Ik heb 1 nacht roaming uitgehad, en toen ik m weer aanzetten was het weg
Ik baal enorm, ben intensief ingress speler, maar helaas, batch kwijt en geen event in Liverpool voor mij
Reputatie 5
Badge +11
Hoi wil 60, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik jouw topic verplaatst naar het subforum Buitenland.

Wat vervelend dat je internet in de UK niet werkt zoals je dat wilt :(
In je verbruiksgegevens zie ik dat je op 4 en 5 juni wel redelijk wat hebt geïnternet. Mocht het nu weer niet zo werken, kun je dan als APN portalmmm.nl instellen als dat er nu nog niet staat?+
Als je niet weet hoe dat moet, dan kun je hier je toestel kiezen (of een gelijkend type) en de internetinstellingen aanpassen


Scotsman, dank je voor de assistentie!
Hallo, ik zei al dat ik twee keer heb kunnen i ternetten. ik heb dat er allemaal staan. Ik heb o2 ingesteld en ben straks een een o2 shop ingelopen. De man daar zei dat het aan mijn account ligt
Reputatie 4
Badge +10
Hoi wil 60,

Top dat je internetinstellingen goed staan 🙂 Slim dat je even een O2 winkel bent ingelopen. Heeft deze medewerker ook aangegeven wat er niet goed staat en wat je kan veranderen?
Alles stond goed en het ligt volgens hem aan mijn account. Vanmiddag weer een tijdje h+ en nu is het weer weg
Reputatie 7
Badge +9
Ik begin steeds meer te denken aan een technisch probleem met je toestel. Dat het internet een paar minuten werkt en dan weer een tijdje niet is niet iets waar het netwerk schuldig aan is, lijkt me. Is het een al wat ouder apparaat?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi wil 60,

Vreemd dat de verbinding steeds wordt verbroken.:? Welke telefoon gebruik je?
Kun je de simkaart testen in een andere telefoon? Zo weten we in welke hoek we het moeten zoeken:D

@ Scotsman, dankjewel voor je hulp!
Inmiddels doet ie het regelmatig. Bedankt voor het meedenken. Echter lees wel goed wat er staat. B.v. dat mijn instellingen goed staan. Dat ik een note 3 heb etc
Reputatie 6
Badge +10
Hoi wil 60,

Het is erg goed om te horen dat je verbinding het nu wel stabieler is. Ik wil je veel succes wensen op Ingress!

Groetjes, Tiury

PS: Excuses namens Ruud, hij had het inderdaad over het hoofd gezien.

Reageer