Ik ben vorige week op vakantie geweest op de Dominicaanse Republiek.
Nu ben ik daar plotsling in het ziekenhuis terecht gekomen en heb daar 3 dagen ingelegen vanwege een infectie.
Doordat we contact moesten opnemen met de verzekering, enz...  hebben we veel gebeld doordat het tarief  5,85 euro per minuut was (zone 3) liepen de kosten erg hoog op.
Zo hoog zelfs dat opeens onze beide abonnementen waren afgesloten wegens "hoogverbruik".
Nu lag ik in het ziekenhuis en heeft mijn man een ziekte welke ook levensgevaarlijk is...
Ten eerste...
Voordat we afgesloten waren, konden wij de alarmcentrale al niet bellen in Nederland.Â
Dit komt of door SIMYO of door het netwerk op de Domincaanse CLARO DOM.
Dus moesten we al extra telefoonkosten in het hotel voor bellen.
Ten tweede....
We worden allebei afgesloten wegens hoogverbruik.
Dat is ook fijn voor het thuisfront en de SOS centrale welke ons ineens niet meer konden bellen.
Dit terwijl 1 in het ziekenhuis is en de de andere niet bereikbaar...
Dus iedereen in rep en roer en alle staten omdat we niet bereikbaar waren!!!!
Ten derde....
Waarom stuurt  SIMYO geen SMS of email dat wij zo extreem veel hebben gebruik en daarom worden afgesloten.
Ten vierde...
Mijn abonnement loopt van 1 tot de 30e of 31e van de maand.
Moet ik nu eerst de helft betalen vanwege hoogverbruik of kan ik de 1e gewoon weer bellen.
M.vr.gr.
Jeanette
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie