Skip to main content

.

Beantwoord

Hoge kosten Curaçao, hoe kan dit?

  • 4 januari 2025
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Ik zit op dit moment in Curaçao en toen ik ben aangekomen wilde ik een berichtje sturen dat ik was aangekomen heb dus me mobiele data aangezet en daarna gelijk weer uitgezet. Maar heb nu een rekening van 60 euro? Hoe kan dit? En waarom gaat het niet van me bundel af?

Moderator: Titel aangepast voor betere vindbaarheid

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Indy_1976 zie onderstaande link voor de kosten voor bellen en internetten.

Het valt allemaal buiten de bundel.

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming

 

Bekijk originele reactie

4 reacties

  • 824 reacties
  • antwoord
  • 4 januari 2025

Beste ​@Indy_1976 zie onderstaande link voor de kosten voor bellen en internetten.

Het valt allemaal buiten de bundel.

https://www.simyo.nl/klantenservice/roaming

 


  • auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 4 januari 2025

Oké maar hoe kan ik dan wel gebruik maken van me mobiele data zonder die hoge kosten te krijgen?


  • 824 reacties
  • 4 januari 2025
Indy_1976 schreef:

Oké maar hoe kan ik dan wel gebruik maken van me mobiele data zonder die hoge kosten te krijgen?

@Indy_1976 een lokaal kaartje kopen


Seren
Community manager
Forum|alt.badge.img+7
  • Community manager
  • 1771 reacties
  • 6 januari 2025

Hoi ​@Indy_1976,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. ​@JanD heeft je al doorverwezen naar een pagina op onze website waar we informeren over roaming en de bijbehorende kosten. Wat ik daar nog aan wil toevoegen is dat Curaçao onder zone 3 valt en dus niet binnen je bundel valt. In de grensbericht sms die wij sturen geven wij altijd aan welke tarieven gelden in het land dat je bezoekt. Zoals ​@JanD raad ik je aan om lokaal een simkaart te kopen voor internetgebruik en daarnaast zoveel mogelijk via Wi-Fi te bellen om hoge kosten te voorkomen

Mocht je nog vragen hebben hoor ik het graag!


Groetjes,
Seren