.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn internet aan vanuit het buitenland?

  • 30 May 2017
  • 2 reacties
  • 155 Bekeken

Beste Simyo,
Via webmail van Kpn ben ik op de website van Simyo gekomen. Ik wil vanuit het buitenland ( Frankrijk) mijn internetbundel aanzetten omdat de roamingkosten verdwijnen. Ik kan echter niet scrollen op de website van Simyo, wat ik ook doe, het lukt mij niet. Ik maak gebruik van Internet Explorer. Zo kan ik dus niet gebruik maken van mijn bundel van 1000 Mb.
Wat te doen. Groeten,
Cor van Etten
icon

Beste antwoord door Jihane 31 May 2017, 09:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Cor van Etten,

Oudere versies van IE hebben soms problemen met de website van Simyo.
Probeer het eens met Chrome of Firefox.
Het vanuit je bundel gebruik maken van internet en bellen en sms gaat pas over 2 dagen in (1 juni).
Vergeet niet om ook op je toestel roaming in te schakelen.

Succes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CorvEtten,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om te scrollen op de website 😞 Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Heb je een een extensie geïnstalleerd die "I don't care about cookies" heet? Die extensie zorgt ervoor dat je de melding niet te zien krijgt die je vraagt om cookies te accepteren, maar daardoor kun je de cookies dus niet accepteren. Pas als je dat doet, kun je volop gebruik maken van de website. Ik raad je dus aan om die extensie uit te schakelen of te verwijderen. Daarna kun je je cache- en cookiegegevens verwijderen op je browser, waarna je browser je op de Simyo website weer zal vragen om de cookies te accepteren. Heb je dit gedaan? Geniet van de website 😃

Als je dat niet wilt doen, kun je er ook voor kiezen om een andere webbrowser te gebruiken voor de Simyo website. De voorkeur gaat uit naar Google Chrome.

Je buitenlandse internetoptie zet je dan aan door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen.

Ik zie dat je al wat internet hebt verbruikt in Frankrijk. Hou je er rekening mee dat dat verbruik pas binnen je bundel valt vanaf 1 juni? Op deze pagina lees je daar alles over. Tot die tijd betaal je nog € 0,06 per MB/minuut en € 0,02 per sms. Deze kosten vallen per definitie nog even buiten je bundel, totdat het 1 juni is. Hier vind je die tarieven op een rij.

Laat je het me weten of je hier nog vragen over hebt?

@ Franswon, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer