Skip to main content

.

Beantwoord

Hoe weet ik zeker dat ik geen kosten maak in Marokko?

Over een paar dagen ga ik naar Marokko en wil een e sim kopen om daar te kunnen whats appen etc. 

Door vele verhalen over onverwachte  hoge kosten ben ik op zoek naar hulp ter voorkoming van. 

Zelf neig ik er naar mijn simyo simkaart te verwijderen tijdens de vlucht. Is dat dan echt voldoende en kan ik dat doen zonder later problemen te krijgen als ik hem terug plaats? 

Ik weet dat ik de simkaart ook uit kan zetten op mijn mobiel maar ben beetje huiverig.

Hoop dat verwijderen simyokaart kan?

Bedankt voor de hulp alvast.

~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Liesbeth100 je kunt binnen je MijnSimyo-app of via de website internet voor het buitenland gewoon uitzetten en/of data uitzetten binnen je mobiel, dan kan de sim geen data meer verbruiken.

Doe dit dan wel voordat je NL verlaat.

Bekijk originele reactie

3 reacties

• 816 reacties
  • antwoord
  • 1 april 2025

Beste ​@Liesbeth100 je kunt binnen je MijnSimyo-app of via de website internet voor het buitenland gewoon uitzetten en/of data uitzetten binnen je mobiel, dan kan de sim geen data meer verbruiken.

Doe dit dan wel voordat je NL verlaat.

• auteur
  • Beginner
  • 1 reactie
  • 1 april 2025

Dank je wel! 

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 2572 reacties
  • 2 april 2025

Hi ​@Liesbeth100,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over hebt opgenomen.

Ik zie dat ​@JanD je vraag heeft beantwoord. Super bedankt voor je hulp ​@JanD

Liesbeth100 schreef:

Zelf neig ik er naar mijn simyo simkaart te verwijderen tijdens de vlucht. Is dat dan echt voldoende en kan ik dat doen zonder later problemen te krijgen als ik hem terug plaats? 

Ik weet dat ik de simkaart ook uit kan zetten op mijn mobiel maar ben beetje huiverig.

Hoop dat verwijderen simyokaart kan?

Bedankt voor de hulp alvast.

Het is eventueel ook mogelijk om je simkaart te verwijderen uit je telefoon. Hiermee zou je dan ook niks kunnen verbruiken, aangezien je simkaart dan geen verbinding kan maken. ðŸ™‚

Groetjes,
Roeqajja

Reageer