.

Beantwoord

Hoe kom ik in contact met Simyo vanuit het buitenland?

  • 10 April 2015
  • 3 reacties
  • 264 Bekeken

Hoe kom ik in contact met Symio vanuit Indonesie mocht mijn internet via de telefoon daar niet werken?

Elisabeth
icon

Beste antwoord door MichD 12 April 2015, 17:27

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Op https://www.simyo.nl/klantenservice staan vier mogelijkheden. Als je mobiele internet het niet doet kan je of bellen, of via een WiFi hotspot, of met behulp van een pc van een vriend of in een internetcafe met de Klantenservice in contact komen.
Reputatie 4
Badge +8
Beste Elisabeth56,

Als aanvulling op het antwoord van "Scotsman", kun je vanuit Indonesië via het volgende telefoonnummer, telefonisch contact opnemen met de klantenservice van Simyo: +31202003007 (via mobiel) of 0031202003007 (via vaste lijn).
De kosten voor het bellen naar deze nummers vanuit Indonesië, zijn € 2,54 per minuut (Zone 3).

Dus genoeg mogelijkheden!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Elisabeth56,

Zo te zien heb je al een aantal manier doorgekregen hoe je contact met Simyo kunt opnemen vanuit het buitenland! Uiteraard kun je hier op het forum ook je vraag kwijt 😃. Let er wel op dat 3G internet in Indonesië €5,- per MB kost en daarom een beetje af te raden is. Lees meer over tarieven in het buitenland op deze pagina.

Probeer zo veel mogelijk Wifi te gebruiken! Heel veel plezier in het prachtige Indonesië. ;)

Groetjes, Tiury

Bedankt voor het antwoord, Scotsman en MichD

Reageer