.

Beantwoord

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik bereikbaar ben in het buitenland?

  • 23 April 2018
  • 4 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo, op het forum heb ik deze vraag al meerdere keren langs zien komen en ik heb alle instructies gevolgd die er daarbij gegeven werden. Echter de optie 'bellen in het buitenland' aanzetten kan ik niet vinden, waar moet ik dat zoeken op een Huawei Ascend G6?

De laatste keren dat in in het buitenland was echter merkte ik dat mijn bereik (voor bellen en sms'en) wegviel zodra ik de grens overging. Ik heb een Prepaid-abonnement.

Zou u me kunnen helpen??
icon

Beste antwoord door Ron H 23 April 2018, 16:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Je kunt dit aanzetten in mijn simyo instellingen en dan netwerk instellingen.
Dus niet op je mobiel.
Je kunt dit aanzetten in mijn simyo instellingen en dan netwerk instellingen.
Dus niet op je mobiel.

Bedankt, dat had ik dan inderdaad verkeerd begrepen. Het stond uit, dus hopelijk is het zo opgelost 🙂
Hoi Anita - @AnitaV

Denk je er wel aan om de telefoon uit en weer aan te zetten? De telefoon meldt zich dan opnieuw bij het netwerk.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/bellen-in-en-naar-het-buitenland-101?c=45

Fijne dag nog !
Reputatie 6
Badge +5
Hi AnitaV,

Welkom op het Simyo Forum!

Ik kan begrijpen dat je bereikbaar wilt zijn in het buitenland. Goed dat je al een aantal stappen uit hebt gevoerd 🙂 Zoals Ron H al aangeeft, kan je onder het kopje 'Instellingen > Netwerkinstellingen' op Mijn Simyo bellen in het buitenland aanzetten. Zo te zien is dit inmiddels gebeurd. Zou je me kunnen laten weten of je nu wel goed bereikbaar bent? Ik hoor het graag!

Bedankt voor de hulp en reacties, Ron H en Friesian :)

Groetjes,
Niels

Reageer