.

Beantwoord

Hoe kan ik een maximum verbruik instellen met symio ivm diefstal in het buitenland?

  • 10 May 2016
  • 2 reacties
  • 112 Bekeken

Eens werd de telefoon van een vriend gestolen, was er 2 uur naar een nummer gebeld, en vervolgens een rekening van 800€ aan hem gepresenteerd. Wil ik graag voorkomen
icon

Beste antwoord door Ray 11 May 2016, 07:26

Bekijk originele reactie

2 reacties

Een maximum is niet in te stellen. Zodra je zoiets meemaakt als diefstal is het zaak zo snel mogelijk, bijvoorbeeld via een internetcafe, je aansluiting te blokkeren via je Mijn Simyo bij instellingen - Simkaart.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi bchrisb, welkom op het Simyo forum 🙂.

Goed dat je hier vooraf over nadenkt, voordat je zoiets overkomt! Helaas moet ik zeggen dat er inderdaad geen maximum is in te stellen, buiten de 'hoogverbruik' blokkade die we al hebben. Het verbruik stopt dan bij €100, als er plotseling opvallend verbruik wordt gemeten. We hebben er voor gekozen om deze niet lager te maken, want ik geval van paniek is zo'n blokkade erg vervelend als je echt moet bellen.

Je kunt natuurlijk ook het nummer +31 20 200 3007 achter de hand houden, waarop je onze klantenservice kunt bereiken op kantoortijden 🙂.

Heb ik zo een goede aanvulling gegeven op het antwoord van Raytje?

Groetjes, Tiury

Reageer