.

Beantwoord

Hebben jullie een internet bundel voor in de zomer ?

  • 3 December 2014
  • 1 reactie
  • 375 Bekeken

Hallo,

Vorig jaar was ik met een vriendin op vakantie en die heeft als provider Tele2. Tele 2 bood aan om voor 20 euro een internetpakket van x aantal mb's aan te schaffen voor in het buitenland.

In juni 2015 ga ik ook op vakantie (Turkije) en leek het me wel handig als dit door jullie ook mogelijk kan gemaakt worden. Want zover ik weet is dit dus nog niet mogelijk.

Internet is handig ivm Google maps en leuke plekken te kunnen vinden.

Groetjes

M Ikinci
icon

Beste antwoord door Ali 4 December 2014, 12:04

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Mikinci,

Leuk dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Buitenland, zodat gebruikers van het forum met eenzelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden.

Ik begrijp heel goed dat je ook tijdens je vakantie wilt internetten. Een internetbundel voor het buitenland zou dan inderdaad handig zijn.

Op dit moment zijn internetbundels in het buitenland niet onze prioriteit. Bij Simyo werkt een kleine clubje mensen daardoor kunnen we de kosten en tarieven laag houden. Voor ons en voor jou zou het (te) veel kosten om internet in het buitenland aan te bieden.

Je kan in Turkije gebruik maken van Wifi. Voor Google Maps kan je de kaarten alvast downloaden zodat ze offline ook beschikbaar zijn. Meer info hierover kan je hier als je iOS gebruikt. Voor Andriod kan je hier informatie vinden.

Reageer