.

Beantwoord

Geen waarschuwing gehad. Hoge kosten buiten bundel.

  • 15 August 2017
  • 3 reacties
  • 538 Bekeken

De hele vakantie krijg ik meldingen. U heeft 80 % verbruikt...u heeft nog 1000 mb van uw verjaardagsbundel en nu in ene krijg ik een melding dat ik €48 internetkosten heb boven mijn bundel zonder een waarschuwing dat mijn nb's op waren. Ik vind dit echt niet kunnen!! Waarom heb ik geen melding gekregen Simyo? Dan had ik mb's bijgekocht!!!!
icon

Beste antwoord door Asma 16 August 2017, 12:42

Bekijk originele reactie

3 reacties

Misschien was je vergeten om data roaming uit te schakelen.
De hele vakantie krijg ik meldingen. U heeft 80 % verbruikt..
Dit kan uiteraard niet, je krijgt een 80% waarschuwing, geen meerdere wanneer de bestaande bundel is overschreden bij de simyaardagattentie. De 100% waarschuwing behoor je ook te krijgen. Staat die sms echt niet in je telefoon? Trouwens wanneer je MB bijkoopt is het beter, veiliger dat bij 80% te doen.

Simyo reageert nog maar houdt rekening met vakantiedrukte.

@Bianca47
Ik zie vakantie, geen vermelding van buitenland. Vakantie kan ook in Nederland, dan speelt data roaming niet.
@Jootje888
Speelt dit in Nederland?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jootje888,

Welkom op het Forum!

Ik vind het ontzettend vervelend dat je kosten hebt gemaakt buiten je bundel. :(

Volgens onze gegevens is je internetbundel opgeraakt op 13 augustus. Hier hebben wij je een waarschuwingssms over gestuurd, alleen is deze sms mogelijk niet goed afgeleverd. Hiervoor onze excuses!

Maak je vooral geen zorgen, ik zal de gemaakte kosten buiten je bundel volledig vergoeden. Deze vergoeding zal zichtbaar zijn op je augustus factuur, welke zichtbaar is rond 12 september. Vind je dat goed? :$

Op dit moment heb je extra MB's bijgekocht en heb je ruim 916 MB over. Dat is mooi! Je kunt dus met een gerust hart door blijven internetten.

Als je hier vragen over hebt, kun je mij dit gerust laten weten.

@ Bianca47 en Friesian, erg bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Asma

Reageer