.

Beantwoord

Geen toegang netwerk in het buitenland. Hoe los ik dit op?

  • 12 June 2018
  • 3 reacties
  • 115 Bekeken

Hallo,

Ik ben in het buitenland, maar, krijg de melding "geen toegang netwerk". Heel vervelend. Heb van alles geprobeerd. Graag een oplossing.
icon

Beste antwoord door Thomas 13 June 2018, 12:08

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Helaas is er op dit moment is storing voor Simyo klanten in het buitenland. Jij lijkt daar ook door getroffen. Ik raad aan om dat topic in de gaten te houden voor updates over deze storing!

Ik weet dat ze hard ermee bezig zijn! Hopelijk lost Simyo dit snel op.
Nog steeds niks. Ik ga ervan uit dat simyo het correct gaat oplossen, door bijvoorbeeld gratis beltegoed beschikbaar te stellen, nadat de storing opgelost is.

Dan staat er nog een andere vraag open: wanneer is het voor prepaid-klanten mogelijk in het buitenland te internetten? Hier zou aan "gewerkt" worden.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi gebruiker888,

Om het forum overzichtelijk te houden voor alle forumgebruikers heb ik je vraag even verplaatst.

Oei dat schiet niet op natuurlijk! Goed dat je even contact met ons opneemt. Inmiddels is het weer mogelijk om te bellen (en voor Sim Only klanten: internetten) in het buitenland zoals je in dit topic kunt lezen. Als je nog niet kunt bellen raad ik je aan om je telefoon te herstarten. Hierna zou het weer moeten werken, zo niet dan raad ik je aan om handmatig een netwerk te selecteren. Omdat er sprake was van overmacht, een probleem op het KPN netwerk waar wij geen invloed op hebben, kan ik je geen tegemoetkoming aanbieden ben ik bang.

Wat betreft je tweede vraag zie ik dat je in dit topic gereageerd heb. Ik raad je aan om één vraag per topic te stellen, zo houden we het forum overzichtelijk voor alle gebruikers. Een moderator zal hier vandaag reageren op je reactie.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groentjuh bedankt voor het meedenken en doorverwijzen ;)

Groetjes,
Thomas

Reageer