.

Beantwoord

Geen service in Japan. Wat nu?

  • 11 July 2017
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Hallo,

Ik heb geen service in het buitenland. Dit terwijl instellingen op de website en mijn telefoon goed lijken te staan. Ik meen overigens dat dit voor mij niet Japan specifiek is.

Graag uw hulp,
icon

Beste antwoord door Asma 11 July 2017, 14:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Grivy,

Welkom op het Forum!

Jeetje, ontzettend vervelend dat je geen service hebt in Japan. 😞 Maak je vooral geen zorgen, ik help je hiermee!

Volgens onze gegevens staat de optie 'Bellen in en naar het buitenland' inderdaad al aan op Mijn Simyo. Om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk service kunt verkrijgen, heb ik deze optie en je simkaart voor je gereset. Ik zou je graag willen vragen om je telefoon even uit en aan te zetten. Op deze manier registreert je simkaart zich namelijk met de juiste gegevens op het netwerk.

Mocht het probleem blijven bestaan, dan kun je het beste even via je telefoon handmatig naar een netwerk zoeken. Vaak wordt het probleem op deze manier verholpen.

Laat je mij weten of het lukt zo?

Groetjes,
Asma
De reset had niet geholpen, maar ik ben er wel achter dat maar 1 van de twee simkaarten tegelijk kan verbinden met het netwerk hier. Er zit nog wat willekeur in of de eerste of de tweede gebruikt wordt. (One Plus 😵
Mijn creditcard heb ik iig kunnen deblokkeren en ik weet ongeveer wat het probleem is. Bedankt voor de hulp bij het uitsluiten van mogelijke oorzaken.

Groetjes,
Sjors
Reputatie 7
Badge +10
Hi Sjors,

Aha! Ik ben blij dat je wat dichter bij de waarheid bent gekomen 🙂 Trek je aan de bel als je in de toekomst nog 's ergens tegenaan loopt?

Groetjes,
Jihane

Reageer