Skip to main content

Geen netwerkverbinding, wat nu?

• July 3, 2025
  • 2 reacties
  • 18 Bekeken

Hallo, ik heb mijn simkaart geactiveerd, bellen vanuit het buitenland en roaming ook. Helaas krijg ik nog steeds de melding dat er geen netwerk is als ik vanuit Spanje, waar ik woon, probeer te bellen.

Hoe kan ik dit verhelpen?

July 4, 2025

Hi ​@Mick16,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen netwerkverbinding krijgt in het buitenland!

Wij hebben een uitgebreid topic op ons forum met daarin tips wat je het beste kunt doen als je verbinding niet goed werkt in het buitenland. Het wilt onder andere vaak helpen om handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon. 

Mochten deze tips geen verbetering hebben opgeleverd, laat het mij dan weten. Ik voer dan een reset uit waardoor je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. 

Bedankt voor je hulp! ​@JanD :)

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 3, 2025

Beste ​@Mick16 zie onderstaande lik voor mogelijke oplossingen:

https://www.simyo.nl/klantenservice/netwerk/telefoonverbinding#buitenland

Succes.

Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • July 4, 2025

Hi ​@Mick16,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen netwerkverbinding krijgt in het buitenland!

Wij hebben een uitgebreid topic op ons forum met daarin tips wat je het beste kunt doen als je verbinding niet goed werkt in het buitenland. Het wilt onder andere vaak helpen om handmatig een netwerk te selecteren in je telefoon. 

Mochten deze tips geen verbetering hebben opgeleverd, laat het mij dan weten. Ik voer dan een reset uit waardoor je simkaart opnieuw verbinding maakt met het netwerk. 

Bedankt voor je hulp! ​@JanD :)

Groetjes,
Roeqajja