Skip to main content
Hallo, ik heb geen internet in het buitenland maar volgens mijn instellen zou het wel moeten werken. Ik heb een iphone 5 en heb ook dataroaming aanstaan. Op het moment dat ik probeer internet te activeren krijg ik de melding dat ik geen geldig abo voor internet in het buitenland heb.
Heb je soms prepaid? Dan is internet in het buitenland niet mogelijk.
Ik heb een abo
Ik heb een abo



Hoi m4gever,



Allereerst, ik heb je topic verplaatst naar het subforum 'Buitenland' zodat het topic beter vindbaar is voor forumgebruikers met eenzelfde vraag.



Nu heb ik even naar je aansluiting gekeken en zie dat alles goed staat om verbinding te krijgen met mobiel internet in het buitenland.



Daarom ben ik benieuwd welke APN er staat ingesteld bij de instellingen voor mobiele data? Ik raad je aan gebruik te maken van de APN 'portalmmm.nl'. Zet daarna je telefoon even uit en weer aan.



Ik hoor het graag van je of het hiermee is opgelost! 🙂
Beste Kim,



Inmiddels ben ik alweer terug in NL dus ik kan het momenteel niet controleren. Over een week ga ik weer naar het buitenland. Dan zal ik het testen.
Btw, volgens jouw collega Charlene moet APN op internet gezet worden.
Beste Kim,



Inmiddels ben ik alweer terug in NL dus ik kan het momenteel niet controleren. Over een week ga ik weer naar het buitenland. Dan zal ik het testen.




Btw, volgens jouw collega Charlene moet APN op internet gezet worden.



Hoi m4gever,



Zowel met de APN portalmmm.nl als met de APN internet zou je verbinding moeten kunnen krijgen met mobiel internet in het buitenland.



Ik hoor het graag van je of je over een week wel verbinding krijgt met mobiel internet! 🙂

Reageer