.

Beantwoord

Geen Internet. En dan?

  • 25 September 2017
  • 8 reacties
  • 182 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 8 reacties
Dit is eigenlijk geen vraag; meer een observatie. Deze week naar Spanje gereisd. Je ontvangt dan zo’n berichtje over tarieven en zo. Ook een - achteraf - grappige zin: “geen Internet? Ga dan naar de Simyo app voor tips”. Hoe dan, als je geen Internet hebt?
Zou handig zijn om de instellingen offline in de app te hebben. Dankzij de telefoon van zoonlief (met Youfone dus ook KPN) kon ik de instellingen weer herstellen).
Meende dat dit ook via een SMS naar 1300 moet kunnen maar wist het codewoord niet ...
icon

Beste antwoord door Asma 26 September 2017, 09:33

Bekijk originele reactie

8 reacties

Dit is eigenlijk geen vraag; meer een observatie. Deze week naar Spanje gereisd. Je ontvangt dan zo’n berichtje over tarieven en zo. Ook een - achteraf - grappige zin: “geen Internet? Ga dan naar de Simyo app voor tips”. Hoe dan, als je geen Internet hebt?

Die tekst staat er omdat je tegenwoordig altijd wel ergens op internet kan, via Wifi of een ander apparaat bijvoorbeeld. Het staat raar maar zo gek is het dus niet 😉
Badge
“Altijd wel ergens op Internet kan” is nogal een bewering. Waar ik hier ben is dat dus echt niet zo. Het vervelende van de app is dat je er helemaal niets mee kan als je geen internetverbinding hebt. Zoals ik al eerder schreef zou een offline modus handig zijn. In plaats van de melding: “geen internet” zou er een knop bij moeten ala “Tips voor oplossen”.

Dit is een ervaring van een gebruiker die wordt gemeld. Meestal wordt dat als iets waardevols gezien. Ik hoop bij Simyo ook ...
Ontken ook nergens dat het een slecht idee is. Vind het zelfs een goeie aanvulling.
@Jamo
Heb je voor jezelf nu, want dat kan ook, een overzicht staan in een notitie app?
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Jamo,

Bedankt voor de feedback!

Erg balen dat je internet niet gelijk werkte. Ik ben blij om te horen dat dit niet lang heeft geduurd.

Het klopt dat een offline modus erg handig zou zijn! Voor nu hebben wij een link bijgevoegd, omdat de ervaring is dat je vaak wel gebruik kunt maken van gratis wifi op openbare plekken.

Uiteraard zal ik je goede tips doorgeven aan mijn collega die hier over gaat. Hopelijk kunnen we er gauw mee aan de slag! :D

@ Ray en Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma
Voor nu hebben wij een link bijgevoegd, omdat de ervaring is dat je vaak wel gebruik kunt maken van gratis wifi op openbare plekken.

Groetjes,
Asma

Dat kan ja, maar juist daarmee zou ik voorzichtig zijn en een vpn gebruiken zoals Tunnelbear.

Je weet niet of er iemand meekijkt.
Badge
Ik heb inderdaad de instellingen nu ook als screenshot in mijn fotobieb gezet. Dank voor de feedback.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Jamo,

Mooi dat je een screenshot hebt gemaakt, en nogmaals bedankt voor de feedback! Dit soort goed ideeën zijn altijd welkom :D

Groetjes,
Caspar

Reageer