Skip to main content
Beantwoord

Geen internet en bellen in buitenland, wat nu?

  • 27 June 2024
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Beste lezer,

De afgelopen dagen had ik in Spanje geen internet en bellen, terwijl via MijnSimyo alles op buitenland aan stond. Ook een ander toegangspunt aangemaakt, maar dat mocht ook niet baten. Ook niet dat van KPN. Wellicht heb ik dan iets verkeerd ingevuld bij de toegangspunten, maar echt geen idee. In mijn beleving alles gedaan wat ik kon doen. Behalve een switch van mijn sim naar een andere telefoon. Ik ervoer het als zeer vervelend. Wie kan mij helpen? 

3 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hi @Ozzerd,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je verbindingsproblemen had in Spanje.

Ik heb je instellingen in je mijn Simyo even gecontroleerd en deze staan inderdaad goed. Wij hebben eerder een topic gestart met een uitgebreid stappenplan voor wanneer verbinding maken in het buitenland niet lukt. Het is handig om deze er altijd even bij te pakken. Mocht geen enkele stap geholpen hebben kan je voortaan ook even contact opnemen zodat wij er samen ter plekken naar kunnen kijken en eventueel een reset uitvoeren. 
 

Groetjes,
Ashley

Dag Ashley, 

Dank voor je reactie. Inmiddels contact gehad. Het ligt hoogstwaarschijnlijk aan mijn simkaart. Deze is namelijk al erg oud. Door een nieuwe (up to date) kaart zou dit probleem verholpen moeten zijn.

En anders weet ik jullie te vinden. Dank 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Ozzerd,

Bedankt voor je reactie.

Fijn om te horen dat je inmiddels ook contact hebt gehad met één van onze medewerkers en dat je nu een nieuwe simkaart hebt gekregen. Dit zou inderdaad moeten helpen als je vorige simkaart te oud was! Mocht je hierna nog steeds problemen ervaren dan horen wij het graag. Wij kijken dan met je mee wat er nog aan de hand zou kunnen zijn. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Reageer