.

Beantwoord

Geen bereik in het buitenland, wat nu?

  • 13 November 2014
  • 2 reacties
  • 441 Bekeken

Beste Simyo,

Momenteel zit ik in Zuid Amerika en ik al een week geen bereik met mijn Simyo simkaart. Bij mijn instellingen bellen in en naar het buitenland kan ik niets veranderen. Dit is erg vervelend omdat ik nu niet kan internet bankieren.

Hopelijk kunt u mij helpen.

Met vriendelijke groet,
Cindy
icon

Beste antwoord door Naomi 15 November 2014, 22:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Vervelend zeg... Hoop dat er snel een reactie van een moderator komt.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi CindyS, welkom op het Simyo forum :)

Je topic heb ik verplaatst naar het onderwerp Buitenland. Op deze manier kunnen andere forumgebruikers je topic sneller vinden.

Dat is inderdaad vervelend 😞 Ik zie dat je van Sim Only bent overgestapt naar Prepaid. Ik vraag mij hierdoor af welke simkaart je nu gebruikt. Wil je het simkaartnummer doorgeven? Het simkaartnummer staat achterop je simkaart en bestaat uit acht cijfers.

Ik zie dat je optie ‘Internet op je mobiel - buitenland’ en 'Bellen in en naar het buitenland' niet aanstaan op je Prepaid aansluiting. Je kunt via Mijn Simyo onder het tabblad Overzicht deze optie aanzetten. Hierna hoor je je toestel nog wel uit en aan te zetten. Je simkaart gaat zich dan opnieuw registreren. Gisteren is er een e-mail gestuurd met een aantal stappen. Heb je al geprobeerd om deze stappen uit te voeren, zodat je je opties aan kan zetten via Mijn Simyo? Ook is het belangrijk dat je data roaming aanzet in je toestel wanneer je wilt internetten.

Geef je ons door of het lukt?

@koorelle; fijn om te zien dat je zo meeleeft 😮

Reageer