.

Vraag

geen bereik in Amerika, wat kan ik hieraan doen?

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Ik krijg maar geen bereik in Amerika. Ik heb mijn amerikaanse simkaart terug verwisseld naar mijn nederlandse simyo en wil mijn whatsapp terug naar NL nummer, maar kan dus geen sms  ontvangen. Ik heb vrijwel alles geprobeerd. Waar kan het aan liggen? 


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Annav

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen bereik hebt in Amerika! Ik ben even benieuwd naar wat voor telefoon je precies hebt? Het zou namelijk goed kunnen dat je met het verkeerde netwerk bent verbonden. Ook kan het zijn dat bepaalde instellingen niet helemaal goed staan. Lukt het wel om SMS’jes te versturen?

In Amerika heeft Simyo onder andere met de volgende providers afspraken:

  • Jasper
  • T Mobile USA
  • AT&T Mobility
  • VIAERO

Tot slot is het misschien nog fijn om te weten dat je bundels niet geldig zijn in de VS. Voor meer informatie verwijs ik je graag door naar https://www.simyo.nl/tarieven/buitenland

Ik hoor graag nog even van je wat voor telefoon je hebt. 😊

Groetjes,
Rutger

Hoi Rutger

ik heb een iphone 11 pro. 

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @Annav,

Helder. Ikzelf denk dat het handiger is om je even via een privé-bericht te helpen. Op die manier kan ik gerichter naar het probleem kijken. Zou je in het privé-bericht de volgende gegevens ter verificatie even mee kunnen sturen? Het gaat om de geboortedatum, het volledige adres en e-mailadres. En uiteraard het telefoonnummer waar het om gaat. 😊

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Rutger

Reageer