.

Beantwoord

Gebruik internet in buitenland, altijd buiten bundel?

  • 13 September 2014
  • 2 reacties
  • 504 Bekeken

Wij hebben speciaal voor de vakantie met verblijf in het buitenland (binnen Europa) een telefoon gekocht en een belbundel bij Simyo afgesloten. In augustus zijn we enkele dagen in Oostenrijk geweest en hebben daarvoor speciaal onze bundel opgewaardeerd naar 300 min / 1000 MB. Nu zie ik in het verbruik overzicht dat alle downloads in Oostenrijk buiten het bundel vallen. Hoe kan dat? Valt gebruik van internet buiten Nederland nooit binnen je bundel?
icon

Beste antwoord door Scotsman 13 September 2014, 16:11

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat klopt, alles wat je doet buiten NL (bellen, sms'sen, internetten) valt buiten elke bundel die je hebt. Bundels zijn bij Simyo alleen geldig binnen NL. Er zijn geen bundels voor het buitenland, helaas.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi yvonnejos 🙂, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic even verplaatst naar het onderwerp Buitenland. Andere forumgebruikers met dezelfde vraag kunnen je topic zo sneller vinden :)

Scotsman heeft je vraag juist beantwoord. Al het verbruik met je simkaart dat buiten Nederland plaatsvindt valt buiten de bundel. Vervelend dat er bij jou hierover verwarring was 😞 Simyo biedt geen speciale bundels aan voor in het buitenland. Op onze website kan je onder Tarieven de kosten zien voor het verbruik in het buitenland.

Heb ik je vraag zo volledig beantwoord?

@Scotsman; bedankt voor je reactie!

Reageer