Skip to main content

.

StickyF.A.Q.

FAQ: Alles over Simyo in het buitenland; bereik, internet en kosten

FAQ: Alles over Simyo in het buitenland; bereik, internet en kosten
Toon eerste bericht

30 reacties

Ashley
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 600 reacties
  • 16 augustus 2024

Hoi @Marjan C ,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier contact over opneemt!

Ontvang je wel andere sms'jes?

Ik zal je instellingen even resetten. Schakel je toestel volledig uit voor een kwartier lang om de reset te voltooien. 

Ik hoor graag of dit geholpen heeft.

Groetjes,
Ashley


  • Beginner
  • 2 reacties
  • 5 maart 2025

Goedemiddag,

 

ook ik kom niet verder dan het “E” tje en heb alle stappen geprobeerd zonder succes. Bij mijn vrouw werkt alles wel goed. We hebben beide e-Sim, dus simkaart wisselen gaat niet. Zou je mijn account svp kunnen resetten?

 

Met vriendelijke groet,

Paul


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2350 reacties
  • 6 maart 2025

Hoi ​@PdDriver,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat je geen bereik hebt in het buitenland! 

Ik heb voor nu even de dataroaming optie van jouw simkaart gereset. Zou je de telefoon voor 10 minuten kunnen uitschakelen zodat de reset kan worden voltooid?

Ik hoor graag of je hierna weer bereik hebt. 

Groetjes,
Amy


  • Beginner
  • 2 reacties
  • 6 maart 2025

Beste Amy, 

dank je wel. 
vanmorgen toen ik vanuit Duitsland Oostenrijk inreed had ik even 3G. Nu ben ik in een grote plaats en is het euvel weer geheel terug. Ook na 10min de telefoon helemaal uit te hebben gehad. Vier streepjes met een E is het enige. Ik krijg een melding dat internet activeren niet mogelijk is - gebruik wifi. Tot overmaat heeft de telefoon van mijn vrouw nu in Oostenrijk hetzelfde probleem. In Duitsland was zij ook. 
 

Het zal fijn zijn als je verder naar sit probleem wil kijken. 
 

groet, Paul


Amy
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator
  • 2350 reacties
  • 11 maart 2025

Hoi ​@PdDriver,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat het nog niet werkt!

Ik heb dit even voorgelegd bij onze Netwerk Specialist en er bleek een blokkade te staan op de dataroaming van jouw aansluiting. Deze blokkade is nu opgeheven. Als je de telefoon opnieuw opstart zou je een verbinding moeten hebben met het Duitse netwerk. 

De aansluiting van je vrouw heb ik ook meteen even laten controleren maar daar staat geen blokkade op. Zou zij kunnen proberen om handmatig een netwerk verbinding te maken met het Duitse netwerk? Hier kan je terugvinden hoe dat werkt. 

Ik hoor graag of het is gelukt! 

Groetjes,
Amy


Reageer