Skip to main content
Beste simyo en medeformum genoten, ondanks dat ik mijn databundel buitenland heb geactivieerd, werkt ie niet. Erg vervelend, want ik heb een eigen zaak en zit daarvoor om de week in het buitenland. Ik heb eerder met jullie gebeld, maar ben niet geholpen aan n antwoord dat werkt. Misschien kan IT internet buitenland er even af halen en opnieuw toevoegen? Ik heb een Iphone 5S en gebruik 'APN portalmmm.nl'

Uit en aan zetten etc helpt allemaal niet. Ik zou nu eens een keer dolgraag een antwoord willen dat wel mijn probleem oplost! Groet, Marike
Hoi Marike45, welkom op het forum van Simyo.



Ik heb even je topic verplaatst naar het subforum Buitenland, zodat gebruikers met eenzelfde vraag makkelijker het topic kunnen vinden.



Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van mobiel internet in het buitenland, dat is natuurlijk niet de bedoeling :(



Overigens alvast een belangrijk punt: ik lees dat je aangeeft dat je een databundel buitenland zou hebben geactiveerd, maar wij hebben geen internetbundels voor in het buitenland. Ik zie wel dat je de optie om gebruik te maken van mobiel internet in het buitenland hebt aangezet op Mijn Simyo eerder in september. Onze tarieven voor in het buitenland vind je hier.



Ik heb zojuist de optie "Internet op je mobiel - Buitenland" even een reset gegeven op het netwerk.



Ik wil je vragen om de volgende instellingen te gebruiken: APN: KPN4G.nl, Gebruikersnaam en Wachtwoord mag je leeg laten.

Daarnaast raad ik je aan om de 4G schakel op je telefoon uit te zetten.

Zet hierna je telefoon even uit en weer aan.



Ik hoor graag van je of je nu wel verbinding krijgt met mobiel internet in het buitenland.
Dat is raar. Ik krijg van Klantenservice de opdracht om portalmmm.nl te gebruiken en niet KPN4G.

Dan ook gebruikersnaam en wachtwoord vooral niet leeg te laten maar KPN en GPRS in te vullen.



Ik heb zojuist bovenstaand advies geprobeerd (KPPN4G) maar ook geen resultaat.

Ik deel de hopeloosheid (en inmiddels woede) over de problematiek

Ook ik werk vanaf mijn vakantieadres aan een zakelijke opdracht. Kan niet van achter mijn eigen tafel werken maar loop geregeld naar een wifi-point om met mijn papieren en laptop op de grond te werken. Echt balen!
Hi Ritsdsimyo,



Ik kan mij echt goed voorstellen dat je baalt van deze situatie. Om even in te gaan op het APN-onderwerp: de juiste APN-instelling is portalmmm.nl. Het topic waar jij nu in reageert komt uit 2014. Ik wil je ook vertellen dat ik nu ga reageren op jouw topic. Ik ben hier mee aan de slag, net zoals een aantal andere collega's. We maken hier daadwerkelijk werk van.



Ik doe mijn uiterste best voor je!



Ik zie jouw reactie in jouw topic tegemoet.



Groetjes,

Jihane

Reageer