Skip to main content
Beantwoord

Caribische bundel werkte niet

• July 15, 2026
  • 3 reacties
  • 17 Bekeken

Beste moderators,

Tijdens mijn verblijf in het Caribisch gebied heb ik de buitenlandbundel van € 25,- (4 GB) aangeschaft. Helaas stopte de internetverbinding er al mee na slechts 150 MB verbruik. Ondanks het controleren van alle instellingen kreeg ik de verbinding niet meer aan de praat.

De klantenservice gaf eerst aan niets te kunnen vergoeden. Na aandringen is er nu 3000 MB binnenlandse data aan mijn account toegevoegd.

Inmiddels ben ik weer terug in Nederland. Hoewel ik de tegemoetkoming waardeer, heb ik er in de praktijk helaas niets aan omdat ik via dit Simyo-nummer normaal gesproken geen data verbruik. Ik heb nu dus € 25,- betaald voor een niet-werkende buitenlandbundel.

Zouden jullie mijn situatie kunnen bekijken en de € 25,- alsnog kunnen crediteren op mijn komende factuur?

Met vriendelijke groet

Beste antwoord door Shaniqua

Hoi ​@vRooijen93,

Wat ontzettend vervelend dat je tijdens je verblijf in het Caribisch gebied nauwelijks gebruik hebt kunnen maken van je buitenlandbundel. Ik begrijp heel goed dat dit frustrerend is, zeker omdat je nu het gevoel hebt dat je € 25,- hebt betaald voor iets waar je geen gebruik van hebt kunnen maken.

Mocht dit in de toekomst nog eens voorvallen, dan adviseer ik je om direct vanuit het buitenland contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan meteen samen naar een passende oplossing zoeken.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag met je mee.

Groetjes,
Shaniqua

3 reacties

Shaniqua
Moderator
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • antwoord
  • July 15, 2026

Hoi ​@vRooijen93,

Wat ontzettend vervelend dat je tijdens je verblijf in het Caribisch gebied nauwelijks gebruik hebt kunnen maken van je buitenlandbundel. Ik begrijp heel goed dat dit frustrerend is, zeker omdat je nu het gevoel hebt dat je € 25,- hebt betaald voor iets waar je geen gebruik van hebt kunnen maken.

Mocht dit in de toekomst nog eens voorvallen, dan adviseer ik je om direct vanuit het buitenland contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan meteen samen naar een passende oplossing zoeken.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer en persoonlijke gegevens? Dan kijk ik graag met je mee.

Groetjes,
Shaniqua

• auteur
  • Beginner
  • July 15, 2026

bedankt voor de snelle reactie, ik heb een DM verstuurd. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Actief Simyaan
  • July 15, 2026

In welk land was je?