Goedemiddag, binnenkort vlieg ik naar Turkije. Hoe zorg ik ervoor dat mijn bundel aangepast wordt, zodat ik deze ook daar kan gebruiken?
Met vriendelijke groet Yoëlle van Osta.
Goedemiddag, binnenkort vlieg ik naar Turkije. Hoe zorg ik ervoor dat mijn bundel aangepast wordt, zodat ik deze ook daar kan gebruiken?
Met vriendelijke groet Yoëlle van Osta.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Goeie vraag!
Je kunt je bundels alleen gebruiken binnen zone 1 gebied. Turkije valt onder zone 2, dit betekent dat je bundels hier niet geldig zijn en dat je een buitenbundel tarief betaald als je gebruik wilt maken van je simkaart. Je kunt onze tarieven hier bekijken. Ik raad aan om in Turkije een lokale simkaart aan te schaffen, hiermee kom je het voordeligst uit.
Groetjes,
Roeqajja
Ik vul dan even aan met een paar tips die
Zet data-roaming op je mobiel (en eventueel de optie "Internet op je mobiel - Buitenland” in Mijn Simyo) op uit voordat je vertrekt. Op die wijze kan jouw toestel niet gelijk het mobiele internet van een Turkse provider gaan gebruiken op het moment dat je vliegtuig-stand uit zet.
Met 5 euro/MB zit je al heel snel op 60,50 euro buiten de bundel. Daarna wordt de dataverbinding alsnog geblokkeerd, maar dan moet je 60,50 euro betalen.
Bedankt voor je handige tips
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.