.

Beantwoord

Buitenland internet aanzetten

  • 1 August 2016
  • 3 reacties
  • 392 Bekeken

Ik probeer de knop te vinden waarin ik het internet in het buitenland kan activeren. Maar alleen bij 'bellen' is een knop voor buitenland, maar bij 'internet' alleen een knop voor bínnen Nederland. Toch zou ik het ergens moeten kunnen activeren, maar waar?
icon

Beste antwoord door franswon 1 August 2016, 12:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo lo291,

Goed dat je het hier vraagt.

Heb je misschien prepaid? Dan is internet in het buitenland niet mogelijk met je simkaart van Simyo.

Bij een abonnement wel, hou er wel rekening mee dat internetten in het buitenland voorlopig alleen binnen de EU en Zwitserland € 0,0605 per MB kost en er geen MB's van je bundel afgaan.

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Hoi,

Ja dat klopt, ik heb alleen prepaid. Bedankt voor de info!
Reputatie 3
Badge +5
Hoi lo291,

Welkom op 't Simyo Forum!

Als je een Prepaid aansluiting hebt, is het niet mogelijk om te internetten in het buitenland. Dat is inderdaad, zoals Franswon terecht heeft aangegeven, enkel mogelijk voor een Sim Only.

Als je naar het buitenland gaat, raad ik je aan om over te stappen naar een Sim Only indien je dan ook binnen Nederland voordeliger uitkomt. Als dat niet het geval is, kun je altijd nadenken over het nemen van een lokale Prepaid aansluiting in het land waar je naar toegaat!

Ik ben razend benieuwd welk land je gaat bezoeken!

Laat je het weten?

Dankjewel, Franswon, voor je reactie!

Groetjes,
Ilias

Reageer