.

Beantwoord

buiten bundel bellen, hoe zit dit?

  • 30 December 2023
  • 4 reacties
  • 46 Bekeken

Beste Simyo 

 

ik krijg een sms dat ik buiten bel maar in me app is dat niet zo want ik heb verdubbelaar. 

icon

Beste antwoord door Roeqajja 2 January 2024, 17:20

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7

@Sanoemraw wanneer is je abonnement ingegaan? Is dat deze maand, december ‘23, geweest? Dan moet je niet vergeten, dat je wel natuurlijk (maar) de bundels pro rato hebt deze maand. Vanaf morgen heb je dan je volledige bundels.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Sanoemraw,

Bedankt voor je bericht. Ik kijk graag even met je mee!

Ik zie op je aansluiting inderdaad dat je bundels worden verdubbeld omdat je gebruik maakt van Simyo Compleet. Je bundels zijn echter alleen geldig binnen zone 1 gebied (EU). Het bellen vanuit Nederland naar het buitenland valt wel altijd buiten je bundel. Ik zie dat je hebt gebeld naar Slovenië en naar Spanje, deze belletjes vallen dus buiten de bundel.

Bedankt voor je hulp @RicoK!

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Roeqajja

Het gaat niet om het bellen. Maar over een sms die ik heb gekregen dat ik buiten mijn mb bundel zat terwijl dat niet het geval is. Concreet de sms gaf aan dat ik meer dan 10 mb heb verbruikt terwijl ik de verdubbelaar heb. Dat klopt niet 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Sanoemraw,

Bedankt voor je reactie.

Ik ben weer even gaan kijken op je aansluiting en ik zie inderdaad welke sms je bedoelt. Het zou kunnen dat deze sms verkeerd is verstuurd, maar dit zou ik voor je moeten uitzoeken. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens? Dan zoek ik graag voor je uit of deze sms terecht is verstuurd.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer